wtorek, 9 sierpnia 2011

Spotkanie Gigantek :)

Spotkały sie dwie wielkie Aparatki :Ania-Piegucha  i moja Córka.

Po opowieściach wiem ,że to było cudowne spotkanie ,pełne wrażeń i z pewnością niezapomniane :)

Korzystajac z okazji przekazałam dla Ani i Jej Mamy  po woreczku wykonanym metoda decu,Ani bardzo sie podobały moje wcześniejsze ,więc dlaczego nie miałabym Jej i Mamie  sprawic przyjemności :)  Zdjecia skopiowane za zgoda Ani bo sama zapomniałam zrobic :)








Do dziś nie wiem dlaczego i za co ale ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu Córka wróciła i  z torebką dla mnie :)

Ania podarowała mi przepię kny zestaw toskański i kolorowe ,maleńkie guziczki ,i wstążeczki ,i karteczkę :)





Mnie jednak nie męczyło ,tak jak Córkę, wakacyjne lenistwo i ostro wzięłam się do pracy :) Moja Toskania już oprawiona wisi na ścianie .

A Tobie Aniu jeszcze raz serdecznie dziękuje :) :)


1 komentarz:

  1. 2011/08/09 08:12:48
    Piękny prezent i wspaniały jego efekt :)
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2011/08/09 14:22:17
    Chcialam podziekowac osobiscie za przepiekny woreczek/ wybralam zolty/ i wspaniale pachnace mydelko!!!!A Wlochy sa super i te na kanwie i w realu. Od dawna podziwiam pani prace , ale dzisiaj Anka nauczyla mnie pisac komentarz.
    Pozdrawiam
    Iwona
    -
    damar5
    2011/08/09 15:52:32
    Toskania wyszla wspaniale :)
    Pani Iwono jakze sie ciesze ,ze w koncu sie Pani odezwala :)
    Poz.Dana
    -
    cornelka2
    2011/08/09 16:30:22
    Cieszę się,że Ania panią nauczyła pisać zawsze coś do siebie skrobniemy
    Teraz będzie smutno ja to już przeszłam ale w pażdzierniku znowu się nacieszę moimi dziećmi pozdrawiam ciepło Nela
    -
    ena0210
    2011/08/09 21:53:26
    Witam serdecznie. Mam właśnie przyjemność podziwiać Pani prace.
    Bardzo przypadł mi do gustu wzorek z tego wpisu
    cornelka2.blox.pl/2011/01/Pamiatka-z-Paryza.html.
    Czy podzieliłaby się Pani tym wzorkiem?
    Mój e-mail an.st(at)wp.pl
    Serdecznie pozdrawiam :)
    -
    piegucha
    2011/08/13 06:19:04
    Jak to Pani nie wie za co byla tasia? Przeciez bylo w kartce:) I do dzis jest aktualne:)
    Pieknie wyhaftowany i oprawiony obrazek! Ciesze sie, ze sie spodobal, bo nie wiedzialam co Pani lubi. Ja ze swojej strony bardzo dziekuje za woreczek z mydelkiem:) Jest cudny! I tak pieknie mydelko pachnialo, ze mialam je caly czas na nocnym stoliku!
    Pozdrawiam
    Ania
    -
    moteczek
    2011/08/27 20:32:30
    Prześliczne prezenty otrzymałaś; bardzo mi się podoba ten toskański motyw - super!!!
    Twój prezent jest równie wspaniały - woreczki cudne, wiem co mówię:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...