sobota, 10 grudnia 2011

Świeczki i dzwonki

Adwent już w pełni ,więc i u mnie na blogu będzie wyłącznie świątecznie,lubię ten czas :)


Dostałam 4 jednakowe zestawy ,ale wcale się tym nie zmartwiłam ,wręcz przeciwnie już podzielone i będą na prezenty :)

"Surowe" nie były takie ładne ale już po pierwszych krzyżykach wiedziałam ,że zachwycą i nie myliłam się ,ramki tylko podmalowałam bezbarwnym lakierem i gotowe :) czekają na Święta :)














Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze,a ściany też kiedyś pokażę :)

1 komentarz:

  1. Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/12/10 15:20:55
    Ale cudenka i zapachnialo swietami, lubie te klimaty - tylko u nas troche smutnawo, bo bez Anki/ ale damy rade, przeciez jest skype../.Z pozdrowieniami -Iwona
    -
    damar5
    2011/12/10 16:14:57
    No wyszly cudownie! Nie spodziewalam sie ,ze az taki bedzie efekt ,prawdziwie swiatecznie! Jestem nimi zauroczona :)
    Poz.Mycha :)
    -
    piegucha
    2011/12/11 21:13:58
    A ja tu nie widze czterech identycznych zestawow, tylko 2x2 :P
    I wcale nie takie smutne, ale ze skromniejsze to bardziej eleganckie! Mnie sie podobaja bardzo i pewnie obdarowanym tez sie spodobaja! I zawsze jestem za pomalowaniem surowych ramek lakierem bezbarwnym!
    Czy nastepne prace na blogu to beda z paczki od Dany?:) Widzialam co nieco i juz sie nie moge doczekac:)
    Pozdrawiam!
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...