czwartek, 2 sierpnia 2012

Wisiory

Zauroczona wisiorkiem , który dostała moja Mycha od Ani ,wiedziałam ,że też muszę taki mieć

 :)

Kupiłam oprawę i do niej posługując się oryginalnym wzorem stworzyłam swój własny ,noszę i wszyscy mi zazdroszczą :)





A, że dostałam kolejne 3 wisiory a chętnych na posiadanie było wielu :) :) więc zrobiłam .Sobie zostawiłam środkowy.

Smieję się bo Córce  ten z prawej strony kojarzy się z pewną postacią a dla mnie to zwykłe esy-floresy  a Wam też coś przypomina?





Aniu ,dziękuję za inspirację i przepraszam ,że odgapiłam ale musiałam :)

1 komentarz:

  1. malgorzata-p17
    2012/08/02 12:19:03
    wisiory fajne i bardzo oryginalne a Córka -spostrzegawcza:) mi też się tak kojarzy:)
    pozdrawiam
    -
    damar5
    2012/08/02 12:50:07
    Bardzo ladne Ci wyszly :) Ten srodkowy ,ktory zostawilas dla siebie wpadl mi w oko :)

    Mycha :)
    -
    piegucha
    2012/08/02 16:18:50
    Pani Kornelio! Absolutnie nie ma za co przepraszac, ja sie bardzo ciesze, ze moge byc inspiracja:) Wisiorki fajowe, ale ten srodkowy zdecydowanie najladniejszy. Ksztal wisiorka bardzo mi sie podoba. A to ostatnie to mi przypomina zarodek:P, ale to moze dlatego, ze ostatnio Matrixa ogladalam:P
    Pozdrawiam
    Anka
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/08/02 16:46:03
    Wisiorki bardzo ladne , kazdy w swoim rodzaju.Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...