piątek, 22 marca 2013

Wygrana i życzenia :)

W zorganizowanym przez Marysię-Moteczka   falbaniastym Candy ,wygrałam i radości nie ma  końca  a dziś to energia mnie rozpiera bo odebrałam to cudo :)






i wskoczył szybciutko na moją szyję :)





Marysiu jeszcze raz dziękuję za zorganizowanie zabawy i za szczęśliwą rękę ,za szaliczek i za to ,że jesteś :)





I pozostając w miłej atmosferze pochwalę się Wam moją pierwszą kartką ze świątecznymi życzeniami :) Przyleciała z bardzo daleka w towarzystwie jeszcze jednej bardzo fajnej:) Oczywiście to Ania o mnie  zawsze pamięta  i za to Ci serdecznie dziękuję to bardzo miłe  ,obie kartki są śliczne :)







Serdecznie  dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/03/22 07:20:49
    Jeszcze raz serdecznie gratuluje:-) niech sie szaliczek dobrze nosi:-)

    Kartki od Anki swietne wiem cos o tym:-D
    Mamy obie szczescie na dobrych Ludzi :-)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/22 07:44:03
    Szaliczek piekny , taki wiosenny...A Anka - ma duze serce / ja to wiem.../ - Iwona
    -
    moteczek
    2013/03/22 10:18:23
    Cieszę się, że "falbaniaczek" tak Ci się podoba - niech się dobrze nosi:))
    Dziękuję Ci raz jeszcze za wszystkie wspaniałości, które do mnie wczoraj przybyły - same cudeńka.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    piegucha
    2013/03/22 12:51:33
    Gratuluje wygranej!
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/03/22 15:26:41
    Pani Nelu! Wlasnie listonosz przyniosl mi przesylke z zyczeniami i slicznymi , swiatecznymi , szydelkowanymi, kolorowymi jajkami + magnezikiem na lodowke z tak delikatnym kwiatowym haftem dla Anki - chcialam serdecznie podziekowac. Sprawila nam pani wielka radoche,jeszcze raz dziekuje w swoim i corki imieniu. Wlasnie rozmawialysmy na skypie i pokazalam Ance prezenty- radosc byla ogromna. Dziekuje - Iwona
    -
    lorena24
    2013/03/25 11:33:51
    Szaliczek jest przepiękny!!!
    A ja dziękuję za życzenia świąteczne i wspaniały prezent:)
    -
    cornelka2
    2013/03/27 07:11:52
    Wczoraj dostałam kartkę z pięknymi życzeniami od pani Iwony mamy Anki za którą bardzo dziękuję .będziemy świętować wspaniale !!!pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...