wtorek, 14 maja 2013

Już 2 tygodnie..............

.....ozdabiają moją ścianę dwa piękne hafty .Cieszę się nimi ogromnie , napatrzeć się nie mogę  i Wam pora się nimi też pochwalić.Czerwoną porcelankę dostałam od córki w prezencie,dorzuciła nawet ramę:-D

Jednak  jeden obrazek było mi mało i poprosiłam o schemat do fioletowej, oprócz schematu dostałam również ramkę i kilka kolorów nici  :-)Resztę dokupiłam  no i ruszyłam z robotą , 2 odsłony Wam pokazałam a przed finałem była jeszcze jedna sesja zdjęciowa i wtedy haft prezentował się tak







Po zaramowaniu oba hafty zawisły na centralnej ścianie mojego kuchennego królestwa:-)To Wy oglądajcie a ja coś poxxxxxx:-D















Serdecznie  dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2013/05/14 10:14:25
    Cudne oba,swietna robota ,gratuluje:)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: arabeska291, 79.162.197.*
    2013/05/14 13:29:04
    naprawdę piękne obrazki.podziwiam
    -
    bacha0810
    2013/05/14 21:47:12
    Jeden ładniejszy od drugiego :) nie mogę się napatrzeć :P
    -
    piegucha
    2013/05/28 22:33:46
    Ojej, Pani to jest ekspres! Fajnie, ze kazda z Was wyhaftowala po jednym obrazku, bo stanowią fajna pare:) Mnie chyba fioletowy podoba się bardziej niż rozowy, bo truskawek nie lubie:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...