czwartek, 8 sierpnia 2013

Lawendowy woreczek





Gotowy zestaw dostałam w prezencie na Dzień Matki :) Trochę źle się wyszywało bo kanwa dość sztywna a woreczek już uszyty i ciężko było igłą ruszać.Lawendowy wzorek jednak nieduży ,więc też i za dużo nie narzekałam :)  doszyłam sobie srebrnego motylka bo Córka zdradziła ,że sklep pomylił woreczkowe wzory i miał być  z motylkiem no to mam tylko,że w postaci zawieszkowej :) :)

Oprócz gotowego woreczka ze sznureczkiem, igły i muliny do zestawu dołączony był woreczek z suszoną lawendą i dzięki niej mam zapach obłędny!!

Dzięki Myszko za prezencik :)




























Serdecznie  dziękuję za poprzednie komentarze

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/08/08 13:18:18
    To jest to...Wspaniale i zazdroszczę tez zapachu...Pozdrawiam w ten upalny czas - Iwona
    -
    damar5
    2013/08/08 13:33:03
    Cudny,widzialam i wachalam :)
    Poz.Mycha
    -
    piegucha
    2013/08/08 14:29:18
    Oooo! Jaki śliczny woreczek:) Taki do jakiego od lat wzdychalam, marzylam i snil mi sie po nocach:) Kanwy z DMC sa wlasnie takie sztywne, a ta lniana to jeszcze bardziej niz zwykle bawelniane. Slicznie wyszedl! A jak mial byc motylek to dobrze, ze Pani przyszyla:)
    Natomiast za pomylenie zamowienia to powinni przyslac za darmo ten zamowiony.
    I gdzie jest ten sklep? Tyle lat szukalam bezskutecznie, a Dana znalazla z 3 woreczkami? Szczesciara! Ja bym chyba wszystkie zamowila, bo te woreczki sa cudne!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...