środa, 23 lipca 2014

Frywolitkowy wianek

Na Święto  Bożego Ciała zrobiłam dla Córki Znajomej wianuszek frywolitkowy.

Niestety zdjęcia na modelce nie posiadam :(

A wzorowałam się  na tym tutorialu,serdecznie dziękuję.





Zostałam też poproszona o udoskonalenie tego kocika :) Zdjęcia przed niestety nie zrobiłam ,więc porównania nie będzie ,wykrzyżykowałam całe tło ,dorobiłam backstitche i wąsiki kotu bo bez nich był bardzo łysy .No i tak się teraz prezentuje:











  Dziękuję  za poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. damar5
    2014/07/23 10:50:21
    Wianek wyszedl bombowy!!
    A kocik slodki :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: , *.static.ip.netia.com.pl
    2014/07/23 12:42:47
    Wianek piękny! Baaaardzo pracochłonny!
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2014/07/23 14:36:57
    Wianuszek - arcydzieło!!!! Mruczek jak żywy!!! Pozdrawiam - Iwona
    -
    piegucha
    2014/07/23 17:46:02
    Ciekawy pomysl z wianuszkiem. A jak prosza o ulepszanie haftow, znaczy ze z Pani specjalistka:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...