sobota, 21 lutego 2015

Lutowe frywolitkowanie

Ciągle musi się coś dziać , chwilowo odpoczywałam  od krzyżykow bo wpadł mi w ręce kolejny frywolitkowy wzorek-serduszko.Wzór znaleziony na tym blogu ,w wyzwaniu udziału nie wzięłam ale chętnie skorzystałam :) za co bardzo dziękuję.


 


lutowefrywoiltki2015b


 


Oprócz serduszek powstał kolejny krzyż,a teraz odpoczywam od frywolitek i wróciłam do krzyżyków :) :)


lutowefrywoiltki2015aI wszystkie prace razem


lutowefrywoiltki2015


 Wszystkie prace wykonane nitką Limol zakupioną w sklepie internetowym tu




 


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/02/21 16:25:50
    A mowilam ,ze sobie z serduszkiem poradzisz :) Moj faworyt to zolty :)
    Poz.Mycha
    -
    xgalaktyka
    2015/02/21 18:08:23
    Piękne i takie misterne ,że aż zadziwia :)
    Pozdrawiam:)
    K.
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/02/22 12:43:19
    No to rośnie kolekcja - wszystkie są bardzo ładne!!! Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...