środa, 6 maja 2015

Maj

 


Wzór dostałam ,ramkę również ,więc skompletowałam sobie tylko muliny,przycięłam kanwę w kolorze rustykalnym i do dzieła :)


Poszczególne miesiące wyszywa się szybko i przyjemnie :) Przerobiłam ten miesiąc i zamiast bucików które były w oryginale wyszyłam sobie gromadkę biedronek bo w tym roku jest ich faktycznie bardzo dużo :)


Po zmianach telefoniczno-komputerowych niestety nie potrafię już ładować zdjęć z aparatu i cykam telefonem ,więc jakość jest  znacznie słabsza :(


maj2015


 


I na ścianie w mojej nowej,wypasionej ramie :)


maj2015a


 Przy okazji pokażę Wam jak "zapakowałam" sadzonkę lubczyka dla mojej Chrześniaczki :)


lubczyk2015




Dziękuję za poprzednie komentarze

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/05/06 16:29:04
    Przyjedziemy to naprawimy te niedogodnosci.
    Gromadka biedronek fantastyczna jak i caly maj :) no a ramka rewelacja :D
    Sadzonka lubczyka w pieknym wdzianku bombowa!
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/05/06 17:49:45
    Fajny maj, a" opakowanie"dla roślinki - niepowtarzalne. Pozdrawiam - Iwona
    -
    piegucha
    2015/05/07 01:32:11
    Dla mnie bomba! Zwlaszcza ptaszek zawieszony na haku z ramki:)
    Moj kalendarz juz skonczony, ale ostatnio nie mialam nawet czasu wymienic kwietnia na maj.
    -
    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/05/08 16:19:02
    Opakowanie lubczyka mnie powaliło:) Cudo! Świetny pomysł i wykonanie.
    Ramka do tego uroczego obrazka jest piękna!
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/07/28 13:40:59
    Świetny pomysł do oryginalnego ozdobienia doniczek z ziołami :)

    Miło dziś było Cię poznać :)
    Pozdrawiam i może do następnego
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...