piątek, 9 października 2015

Zielna panienka

Gdy tylko moja Mycha zobaczyła taką panienkę u Chranna  to zaraz było Mamuś zrób mi taką :) Pomyślałam,pokombinowałam,zebrałam takie jakieś


kwiatki,drewniane kule na głowy zakupiłam i zabrałam się do pracy.Na szydełku potrafię,więc nie było to specjalnie trudne dla mnie zadanie ,najpierw


kapelusik ,sukienka ,ręce i dodatki:torebka i kwiatuszek do ozdoby kapelusza.Poskładałam wszystko w jedną całość i choć może nie bardzo widać to


powstała nie jedna a dwie takie panienki ,jedną dostała moja Chrześniaczka a druga czeka na moją Mychę :)



ziolowapanienkawrzesien2015


ziolowapanienkawrzesien2015a


ziolowapanienkawrzesien2015b


 




 


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/10/09 11:54:49
    A Mycha bardzooooo dziekuje za taka cudna panienke :) Wiedzialam ,ze Ty zrobisz!
    -
    Gość: Agnieszka, *.nfosigw.gov.pl
    2015/10/09 12:16:47
    Świetny pomysł! :)
    -
    Gość: sztukasplotu, *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2015/10/09 15:46:47
    Cieszę się bardzo, jeśli moje panny były inspiracją do twórczych działań :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/10/09 19:49:01
    Ale pomysł , godny powielenia!!! Własny "kawałek" łąki na cały rok!!! Pozdrawiam - Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...