środa, 11 listopada 2015

Listopad

Listopad na dobre już się rozgościł ,zmienny bardzo zimny,ciepły,wietrzny,deszczowy i słoneczny:) A w mojej domkowej ramce kolorowy listopad  przypominający o ozimym zasiewie :) Ja cebulki kwiatowe i czosnek zasadziłam :)


 


november2015a


november2015


 


 


Dziś  dzień wolny od pracy,życzę udanego wypoczynku  a ja jak co roku będę  dziś wystawiać swoje prace robòtkowe w naszym dzielnicowym Klubie Kultury ,chętnych zapraszam :) Relację z zeszłorocznej wystawy możecie sobie przypomnieć tu.


Dziękuję za słowa uznania dla niebiańskiej serwetki ,też będzie obecna na dzisiejszej imprezie.

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/11/11 12:12:35
    Fajna kalendarzowa kartka i faktycznie bardzo kolorowy ten listopad.
    Zycze Ci udanej imprezy ,a ze Twoje prace beda znowu blyszczec to juz wiadoma sprawa:)
    Poz.Mycha
    -
    piegucha
    2015/11/11 20:39:13
    Oooo, to juz dzis! Mam nadzieje, ze impreza udana i jak co roku czekam na relacje na blogu!
    A kalendarz fajowy i ramka superowa:)
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/11/12 00:23:27
    Fajny pomysł z taką wystawą :) Z chęcią przejrzałam notkę z poprzedniej wystawy i czekam na fotorelację z dzisiejszej :)
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/11/12 09:24:35
    Bardzo ladny kalendarz ,a ramka - fantazja!!! Powodzenia na wystawie - Iwona
    -
    mpgoga1983
    2015/11/12 16:13:19
    Śliczny hafcik :) Ciekawa jestem jak poszło na wystawie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...