środa, 29 marca 2017

Osikowa dolina

W  zeszłą sobotę byłam na warsztatach w Osikowej Dolinie   w Koziegłowach a wyjazd ten zorganizował  Dom Kultury .


Warsztaty były bardzo ciekawe można było zobaczyć  produkcję osikowych półproduktów i  ich farbowanie.


Mogliśmy ,każdy dla siebie  stworzyć zajączka ,osikę kleiłam  na  styropianowe jajo ,przykleiłam ruchome oczka i taki pociesznik mi wyszedł :)


Jestem z niego bardzo dumna :)


osikowyzajaczekmarzec2017


osikowyzajaczekmarzec2017a


 Wykleiłam sobie też pisankę ,kolory trochę niemoje ale wybór był średni,więc wybrałam możliwie najładniejsze :)


osikowapisankamarzec2017


 A w domu stworzyłam palmy na Niedzielę Palmową ,najpierw żonkila 


osikowapalmamarzec2017


 i kolejne dodatki : bazie ,patyczki,listki  i osikową wstążkę 


osikowapalmamarzec2017a


Palmy te zrobiłam z zakupionego zestawu ,oprócz tego kupiłam osikowe tulipany i osikowe kolczyki 


osikoweprezentymarzec2017


 


Na zakończenie warsztatów każdy z uczestników  dostał w nagrodę osikową koronę.


 



osikowakoronamarzec2017


 


Sobotę spędziłam bardzo ciekawie ,pracowicie i inaczej ,i jeśli Ktoś miałby okazję gorąco polecam.


 A w piątek wybieram się na kolejne warsztaty :)




Dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/03/29 20:23:48
    Tobie nic nie obce :) Podziwiam za odwage i cierpliwosc w klejeniu ,zajaczek jest rewelacyjny! Palmy swietne i kolczyki tez ,fajnie tak sprobowac czegos innego .
    Poz.Mycha
    -
    alkakz
    2017/03/29 20:52:42
    jestem pod wrażeniem, nie pierwszy raz zresztą u Pani. Śliczne te prace, kolory mi się bardzo podobają.
    I zatęskniłam do palm, które dawno temu robiła moja Babcia. Zawsze inaczej się ją niosło, kiedy zrobiona była przez bliską osobę, kupiona nie miała dla mnie takiego efektu.
    -
    piegucha
    2017/03/29 21:39:01
    Bardzo ciekawa technika, tulipany cudne! No i najwazniejsze, ze zalapala sie Pani na taki fajny wyjazd!
    -
    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/03/30 09:05:25
    Ależ świetny uchol!
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/03/30 11:21:03
    Ale wspaniały wyjazd i jakie prace i wspomnienia...Tulipany są fajne , zresztą inne rzeczy też. Ale zrobiło się świątecznie - z pozdrowieniami - Iwona
    -
    gosiazoltek
    2017/04/01 22:36:21
    Świetne prace, ciekawa technika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...