środa, 26 kwietnia 2017

Pamiątki po miłym spotkaniu

Po raz pierwszy na żywo spotkałam się ja  i moja Mycha z Rodzinką  Ani  tylko samej Ani nam zabrakło ale  następnym razem z pewnością się uda :)


Spotkanie całkiem niespodziewane i niezapowiedziane ,spontaniczne i przemiłe ogromnie.Spędziłyśmy przeszło godzinkę na rewelacyjnej rozmowie popijając przepyszną brazylijską herbatkę ,Rodzice Ani są przesympatyczni i  miło się z Nimi rozmawiało :)


Dziękuję jeszcze raz za  przyjęcie i podarunki z którymi wróciłam do domu.


Serwetkę ,którą włożyłam do koszyczka ze święconką,fartuszek w maki i piękne drewniane ramki


WielkanocodPaniIwony2017


 ramki z pewnością wykorzystam


WielkanocodPaniIwony2017afartuszek w maki ma cudne,żywe kolory


WielkanocodPaniIwony2017bi dwa naparstki o różnej kolorystyce


WielkanocodPaniIwony2017c


Jeszcze raz bardzo,bardzo Wam dziękuję za wszystko :)


 




Dziękuję również za poprzednie komentarze i życzenia świąteczne

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/04/26 21:24:11
    Wspaniałe spotkanie ,koniecznie do powtórzenia :)
    Super prezenty ,fartuszek obłędny :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/04/26 21:35:55
    Fajne spotkanie bo spontaniczne i nareszcie w realu - z pozdrowieniami 3 x Sz
    -
    margo191
    2017/04/28 21:00:42
    Ależ naparstki piękne!
    -
    piegucha
    2017/04/29 18:50:15
    Nie wiem czy sie kiedys zalapie na takie tlumne spotkanie, ale fajnie ze Wy sie wszyscy spotkaliscie. Rodzicki do mnie probowali wtedy dzwonic, ale akurat netu nie bylo, jak to bywa w Brazylii :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...