sobota, 16 grudnia 2017

Warsztaty ceramiczne

 


Kolejne warsztaty ceramiczne  na których mogłyśmy sobie pofolgować i wylepić to co nam w duszy gra :)


Skorzystałam ,więc z okazji i wylepiłam sobie dwa naparstki ,przyznam ,że łatwo nie było ale podołałam zadaniu i wyszły całkiem jak na glinę zgrabne naparstki.


Po szkliwieniu i wypaleniu powstały cudne , moje  i niepowtarzalne naparstki.


 


Te ozdabiałam sama jeden z chabrami  a drugi to twórcza improwizacja.


 


ceramikalistopad2017


 A te wylepione  również przeze mnie ale ozdobione metodą dekupażu przez moją koleżankę warsztatową .Z ptaszkiem i lawendowy ,oba są cudowne :)


ceramikalistopad2017a


Wykroiłam sobie również ceramiczne ciasteczka i będą zdobiły moją albo obdarowanych choinki


ceramikalistopad2017b


A przy końcowce jeszcze ulepiłam 2 różyczki i kalię :)


ceramikalistopad2017c


Przepraszam za jakość zdjęć ale coś ostatnio się mnie ten aparat nie słucha :D




Dziękuję za poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. alkakz
    2017/12/16 19:38:54
    super efekty warsztatów, oby na ceramicznych pierniczkach jakiś łakomczuch zęba nie stracił
    -
    damar5
    2017/12/16 20:04:21
    Wszystko potrafisz !Swietnie Ci idzie ,naparstki rewelacyjne :)
    Poz.Mycha
    -
    alkakz
    2017/12/16 22:00:45
    bo wyglądają jak prawdziwe (miało być, ale mi się chyba zbyt szybko kliknęło)
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/12/17 14:19:24
    Naparstki wyszły fantastycznie! No i urocze ozdoby choinkowe, uwielbiam taki minimalizm kolorystyczny! :)
    -
    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/12/19 14:30:26
    Naparstki są rewlacyjne!
    -
    Gość: moteczek, *.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    2017/12/20 19:51:02
    Wielkie dzięki za życzenia i cudnego frywolitkowego "maluszka".
    Pozdrawiam i ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...