poniedziałek, 1 stycznia 2018

Szczęśliwego Nowego Roku

Szczęśliwego ,zdrowego i twórczego :)


Nowy Rok zaczynam prezentacją jeszcze zaległych prac ,nie są to wszystkie moje ubiegłoroczne robótki ale też i nie wszystkie udało mi się sfotografować,więc rok 2017 dzisiejszym wpisem uważam za zamknięty.


 


Zaprezentuję Wam dziś ostatnie dzieła warsztatowe na których malowaliśmy na kafelkach potem szkliwiliśmy i wypalaliśmy.Tą metodą ozdobiłam trzy kafelki


mazaną,obdarowałam nią Chrześniaczkę


warsztatowokafelkigrudzien2107


z motylkiem została u mnie


warsztatowokafelkigrudzien2107a


a z choinkami wybrała sobie moja Mycha :)


warsztatowokafelkigrudzien2107b


Lukrowaliśmy też pierniczki ,tym razem prawdziwe i jadalne z kardamonem :)


warsztatowopierniczkigrudzien2107


 


 


Jak widać kształty przeróżne więc można było kreatywnie poszaleć :)


 


warsztatowopierniczkigrudzien2107b


No i kolejne warsztaty to florystyka ,tematycznie do sezonu czyli stroiki świąteczne:)


Zrobiłam kilka ,jeden sprezentowałam Myszce i dzięki Jej fotce mogę Wam chociaż jeden pokazać :)


 


stroikswiatecznygrudzien2017


Dziękuję Wszystkim za spędzony ze mną rok ,za komentarze,gratulacje i życzenia,życzę Wam jak i sobie dużo czasu na nasze hobby i samych pięknych prac :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2018/01/01 18:32:34
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku zdrowia i zdrowia :) Wspanialych dziel robotkowych by moglismy jak najwiecej podziwiac :)
    Kafelki wszystkie sliczne ,dziekuje za swoja :) i wspanialy stroik swiateczny .Pierniczka nie zdazylam tylko sprobowac :/
    Te warsztaty byly swietne ,szkoda ze juz braklo dofinansowania na nie :(
    Dzieki jeszcze raz za wszystko Mycha :)
    -
    Gość: , *.dyn.optonline.net
    2018/01/01 19:08:43
    Takie warsztaty bardzo mi się podobają. Świetne prace na nich powstały. Jak ostatnio często zdarza się powiadać mojej córce - rzeczy praktyczne, ale jakże miłe i przyjemne. Sama radość! I piękno!
    Na Nowy rok pragnę życzyć dużo zdrowia, ono chyba najważniejsze. Kiedy jest zdrowie, jest i chęć do działań i siła, i odpowiednia moc. A i uśmiech wtedy jest i radość! Pięknego, kolorowego roku, pomyślnego i szalonego!
    myszulowyswiat.blogspot.com/
    -
    mpgoga1983
    2018/01/02 12:13:49
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Zdrówka!
    Niech moc twórczości będzie z nami ;)
    Piękne prace! Pozdrawiam serdecznie.
    -
    gosiazoltek
    2018/01/02 22:39:23
    Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...