czwartek, 9 sierpnia 2018

Warsztaty

Jeszcze przed wakacjami uczestniczyłam w kilku zajęciach warsztatowych.Na jednych z nich lepiliśmy w glinie.Wylepiłam dwa dzwonki ,jeden mniejszy dla Chrześniaczki bo tworzy małą kolekcję dzwonkową i większy , ozdobny do ogródka.


Fotka w trakcie ,wylepione prace czekają na wypalanie w piecu


 


warsztatyzglinymaj2018


 


warsztatyzglinymaj2018a


 


I już gotowy dzwoneczek ,ten mniejszy bo dużemu fotki nie cykłam,po wypaleniu,malowaniu i szkliwieniu.


warsztatyzglinymaj2018b


warsztatyzglinymaj2018c


warsztatyzglinymaj2018d


 


Wręczony ,Chrześniaczka uszczęśliwiona bo tak oryginalnego dzwoneczka jeszcze nie posiadała :)


 




Dziękuję serdecznie za poprzednie komentarze 

1 komentarz:

  1. damar5
    2018/08/09 20:16:10
    Dla mnie bomba,widziałam na żywo i wiem co mówię :) Trzeba mieć dużo wyobraźni i zdolności w palcach ,żeby stworzyć coś tak fajnego !
    Poz.Mycha :)
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/08/10 11:53:09
    Opanowane do perfekcji te wspaniałości z gliny - podziwiam. Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    moteczek
    2018/08/10 18:32:17
    Bardzo oryginalny ten dzwoneczek, nie dziwię się, że Obdarowanej się podoba:))
    Pozdrawiam
    -
    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/08/20 14:09:51
    W sam raz dla kolekcjonera dzwonków! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...