poniedziałek, 20 maja 2019

Tacka

Z resztek,które dostałam od Ani dwa osobne obrazki połączyłam w jedną całość i zaramowałam do tacki :)
Ten pomysł już pokazywałam tu

Dobór kolorów nie był przypadkowy ,czerwień haftu i szarość oprawy znakomicie wpasowała się w kolorystykę kuchni.....






.....kuchni mojej Chrześniaczki ,była przeszczęśliwa po otrzymaniu tego prezentu :)
Nieskromnie powiem ,że i mnie bardzo się ten zestaw spodobał.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Dziękuję za poprzednie komentarze.

8 komentarzy:

  1. Super pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zestawienie kolorystyczne ,świetnie pasuje do tej malinowej ściany :)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysl, kolorystycznie ladnie pasuje :) Ale mnie jednak moj maly tryptyk bardziej sie podoba:P
    Moja babcia miala kiedys czerwona kuchnie, w tapete w serca jesli dobrze pamietam i zaslony w bialo-czerwona krateczke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!
    Hafty idealnie pasuje do kuchni i tworzą spójną całość :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie to wyszło!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie ładne i praktyczne! ja bardzo lubię czerwony, pobudza apetyt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! I kolorystyczny strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...