wtorek, 10 grudnia 2019

Kardynałek


To taki ptaszek ,który kojarzy się mi ze zbliżającymi się świętami.Zaraziła mnie i nie tylko mnie miłością do tych ptaszków Ania,są cudne więc jak tu ich nie kochać:)

Mój wyszyty na popularnej na wielu blogach metalowej bazie w formie zakładki.
Maleńki ale uroczy .
Zestaw przyleciał z dalekaaa i też długo na niego czekałam ale opłaciło się czekać bo jest bardzo uroczy :)


 Tak wyglądał zestaw



 Początki


I gotowy kardynałek :)





************************


Dziękuję za poprzednie komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Super, no kardynalek:) A mnie kojarza sie z latem, bo wtedy ich najwiecej widzialam w Michigan. W zimie chyba chowaja sie przed chlodem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny kardynałek :-) Cudowna zakładka powstała :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , ale ja bym z niego zrobila wisiorek...Pozdrowienia z Niderlandow od calej rodzinki - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniusi ,szkoda ,że zapomniałam sobie zabrać schematu.
    Pomysł z wisiorkiem całkiem fajny i do wykonania:)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...