poniedziałek, 4 stycznia 2021

Kamyki

 Nowy rok to premiera czegoś nowego 🙂

Kilka miesięcy temu zaczęłam je malować i tak mnie wciągło ,że  już spora kolekcja powstała .Niestety nie fotografowałam wszystkich ,większość rozdałam i wciąż jest zapotrzebowanie na nowe😁

Do malowania używam farb,flamastrów,kredek a nawet lakierów do paznokci😁

Ogromną inspiracją jest dla mnie niemiecka grupa na FB ale też i sama dopasowuję motywy do kształtów i struktur kamyków

Do zaprezentowania mam takie 😊







Chciałabym jeszcze przy okazji pokazać śliczną kartkę ,która dziś dotarła do mnie z dalekiej Kanady od Ivony 😁

Dziękuję Ci bardzo za cudowną kartkę ze słodkim hafcikiem😍




************
Dziękuję za poprzednie komentarze



5 komentarzy:

  1. Fajny pomysl z kamykami , ja tez zbieram kamulce w ksztalcie serc takie naturalne a znajduje je na naszej plazy w Grecji , a potem przywoze je do domu . Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyna wielu talentów!!!
    Bardzo fajny pomysł z malowaniem kamuszków, a i wzorki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl, sliczne. Ciesze sie ze kartka dotarla.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tez mam Twoje kamyczki 😁są śliczne 😍 tyle talentów co Ty posiadasz to mało spotykane ,brawo i chwal się na bieżąco 😁
    Bombki jeszcze pokaż bo są przepiękne😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Odkryłaś kolejny ze swych talentów - cudne kamyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...