wtorek, 19 stycznia 2021

Maczki

 Skoro odsłoniłam Wam trochę wiosny to teraz dla odmiany kwiaty letnie.

Piękne polne maczki wyszyłam z oryginalnego zestawu ,który dostałam w tamtym roku  od Ani w prezencie.

Wyszyłam go od razu bo uwielbiam te kwiatki ale zaraz po wyszyciu i oprawieniu oddałam na wystawę ,potem ramka miała "wypadek" i dlatego prezentacja dopiero dziś 😁


Delikatny haft oprawiłam w złotą matową ramkę



 



Aniu ,dzięki za piękny prezent ❤


                      *************

6 komentarzy:

  1. Przepiękne! Uwielbiam maki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze prezent sie spodobal. Ladnie sie prezentuja w ramce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny haft, bardzo fajnie się prezentuje w tej rameczce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kwiaty w bardzo oryginalnej ramce😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię, bardzo podobają mi się małe hafty z motywami kwiatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maki iinne polne kwiatuszki ,aż Ci zazdroszczę !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...