piątek, 12 lutego 2021

Wywołujemy wiosnę


Na dworze siarczysty mróz ,więc na przekór pogodzie wywołuję wiosnę cudownymi szafirkami😍
Oryginalny zestaw dostałam od mojej Mychy na Gwiazdkę.
Haftowało się bardzo przyjemnie chociaż bez pomyłki się nie obyło 🤭
Jak widać na zestawie kanwa 14ct, wymiary23x18


Mimo ,że nie jest to aż tak wielki obrazek poświęciłam mu dużo czasu.
Mnóstwo detali ,zmian kolorów ale ostatecznie wyszło pięknie a kwiatki jak prawdziwe😍






I gotowe w ramce ,wiosno przybywaj!




**********
Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze😘









 

11 komentarzy:

  1. Wow! Przepiękny wiosenny haft :-) Zachwycające szafirki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności, kwiatuszki jak żywe:))
    Bardzo czasochłonny obrazek, ale dla takiego efektu warto.
    Pozdrawiam z zasypanego śniegiem Pomorza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszło,uwielbiam szafirki 😁
    Mnóstwo kreseczek i świetnie sobie z nimi poradziłaś😁👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , szafirki cudowne ale na mojej działce rozsiały się jak chwasty, sporo wyrzuciłam, ciekawe jak będzie na wiosnę, obrazek rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały haft. Bardzo lubię szafirki, ale do wiosny przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne szafirki , zapachnialo wiosna , nie lubie zimna ale i ono skonczy sie...Z podziekowaniami za zyczenia , a przesylke mam do odbioru na poczcie w poniedzialek bo mamy remont i mieszkamy u Anki . Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczny hafcik i fajnie, ze juz oprawiony! U mnie tez kwiatkow przybywa, wczoraj skonczylam hibiskusa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyszło. Jak ja tęsknię za wiosną, za takimi widokami...
    Mam u siebie szafirki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby do wiosny, haft jest sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale on jest piękny! Na wiosnę będzie jak znalazł, dużo pracy mu poświęciłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...