wtorek, 16 marca 2021

Filipki dwa😁

  Pierwszy raz w życiu uczestniczyłam w szydełkowej zabawie na Fb 😁 

Tremę miałam ogromną bo mimo ,że szydełko nie jest mi obce to tym razem miałam zrobić misia.

Jeszcze nigdy takich prac nie robiłam więc stresowałam się ogromnie.

Co 2 -3 dni wstawiany był wzór na kolejny element miśka ,zapewnioną miałam opiekę i pomoc Organizatorki oraz uczestników, więc udało się i mam mojego Filipka 😍


Podczas pracy 😁



I gotowy przystojniaczek😁
Filip ma ruchome rączki i nóżki i potrafi samodzielnie siedzieć,wzrost 16cm😁








A dziś skończyłam jeszcze jednego 😊
Z innej włóczki i ciut mniejszy  13cm 😁







Spodobały się mi te misiaki do tego stopnia ,że zapisałam się na kolejną zabawę😊
Tym razem będziemy szydełkować siostrę Filipka Zosię😍
Jeśli Ktoś ma ochotę spróbować swoich sił myślę ,że Organizatorka  Misie dla dzieci - rękodzieło przyjmie jeszcze Kogoś do zabawy ,cel jest szczytny dochód z zabawy przeznaczony jest na leczenie małego Szymka❤



*********
Dziękuję za poprzednie komentarze❤




10 komentarzy:

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...