czwartek, 24 czerwca 2021

Szydełkowo

 W przerwach między wyszywaniem koni całkiem sporo szydełkuję😁

Wciągnął mnie trochę świat amigurumi 😊


I tak powstał  kotek  od Leśne Sny 




Kolejne dwa króliczki na zamówienie ze wzoru od Hobbii






Syrenka powstała podczas wspólnego szydełkowania z grupą Kursy i wzory Cherry Tree Workshop 



Maleńka sówka z kolejną grupą Świry rękodzieła😁




I z tą samą grupą torebka ze sznurka jeszcze świeżutka ,wczoraj skończona😊





A koniki już wyszyte całe ,teraz pracuję nad tłem


*******

Dziękuję za poprzednie komentarze❤






 






6 komentarzy:

  1. Maskotki słodziaki, no to czekam na konie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zwierzaki,szczegolnie sowka ,a torebka to mistrzostwo i super !!! Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracuś z Ciebie Kornelko:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudenka, piekne prace ale ja kociara wiec kotek najbardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem fanką syrenki😍
    Wszystko fajne i jak szybko😳
    Pozdrowionka😘😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...