wtorek, 29 marca 2022

Mandala Coco

 Moja pierwsza taka duża 😍

Wzór Coco od Niny Prejznar do zakupienia na etsy 

Włóczka 3 nitki bawełna/akryl od Zakręcone Motki  B528 ,szydełko rozmiar 3,0 ,wykorzystałam około 1100m

I obręcz 90cm od Dekorlamp Sławomir Urbański w kolorze czarnym

Było to kolejne nowe jak dla mnie wyzwanie ,szydełkowało się cudnie ale bez prucia się nie obyło😉

Jestem dumna z tej pracy,zawiesiłam nad łóżkiem i mam cudowną ozdobę 😍





*******
Dziękuję za poprzednie komentarze


8 komentarzy:

  1. Pięknie sobie poradziłaś ,możesz być z siebie bardzooo dumna😁
    Wspaniale się wpisuje w twoje wnętrze 😍 cudna ozdoba ,brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Duma i zadzieranie nosa uzasadnione ;)
    Piękna mandala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem , ale rękodzieło , ale fantastyczna dekoracja, gratulacje - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chylę czoła, jak mogę najniżej i biję głośne brawo!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem bo dla mnie stworzenie czegoś tak pięknego to próg nie do przeskoczenia.
    Jestem po stokroć zachwycona!
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jestem pod wielkim wrażeniem, cuuudne sztrykowanie👏👏👏
    Dodałam Twój blog do obserwowanych i będę zaglądać😊
    Pozdrawiam ciepło 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna serweta w obręczy, wzór trudny ale poradziłaś sobie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna mandala! Świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy kiedyś nadejdzie dzień w którym powiem „mam i ja” 🤣 podziwiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...