sobota, 28 stycznia 2023

Początek i koniec

 Początek ,czyli otwarcie kolejnej edycji zabawy Choinka 2023 organizowanej przez Kasię z bloga Tam gdzie spadają anioły

Wstawiam również banerek dla porządności😉  tu i na pasku bocznym 




Moje pierwsze hafciki na nową edycję to cudowny zestaw ,który otrzymałam w prezencie od KasiS😍

Te małe cudowne drewienka są przepiękne ,dziękuję jeszcze raz Kasiu ❤


I moje wykonanie😊





No i koniec ,czyli finał poprzedniej edycji tej cudownej zabawy ,w której miałam przyjemność poraz pierwszy wziąć udział i skończyła się z wielkim przytupem😁

Wygrałam jedną z wielu nagród , paczucha dotarła do mnie w tym tygodniu więc mogę się pochwalić tymi wszystkimi cudownościami😍😍





Będę miała bardzo pracowity rok😁

Dziękuję jeszcze raz Kasi za zorganizowanie zabawy ,Kasi córce  za szczęśliwą rękę która wyciągnęła karteczkę z moim imieniem oraz sponsorce nagród Monice z IgiełkaMB ,uszczęśliwiłyście mnie Dziewczyny 😁❤❤

                              ********

Dziękuję też za poprzednie komentarze ❤

10 komentarzy:

  1. Takie drewienka to ciekawy pomysł.
    Gratuluję szczęścia i wytrwałości w dodawaniu comiesięcznych prac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodkie hafciki na drewienkach. Gratuluję wygranej - same wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zawieszki powstały :-) Cudnie, że się podobają :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zawieszki, bardzo ciekawie się prezentują w tym drewienku😍
    Gratulacje za wygraną, zostałaś po królewsku obdarowana🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zawieszki. Nagroda bardzo praktyczna, zajmnie troszkę czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście super hafciki :).

    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te haftu w drewienkach są przeurocze, niezwykle dekoracyjne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają te zawieszki na drewienkach, mają swój czar i urok.
    Gratuluję wygranej, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłędne te zawieszki ,piękny prezencik od Kasi.
    A wygrana bardzo obfita ,będzie się działo😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -marzec

 Okrągły Pinkeep wykonany na kanwie koloru khaki,wzór z zagranicznej gazetki świątecznej 😊 ****** Dziękuję za poprzednie komentarze 😊