wtorek, 17 października 2023

Przesyłka 😍

 W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od KasiS  z cudowną zawartością😊

Dzięki  Jej uprzejmości i pomocy ,ja i moja Mycha zakupiłyśmy dwa cudne zestawy a Kasia jeszcze dodatkowo obdarowała nas pamiątkami z wakacji 🥰 Dziękujemy pięknie za tą cudowną niespodziankę😘❤️



Długo nie zwlekałam i już na warsztat wskoczyła urocza czarownica 😁

Jeszcze trochę przede mną ale już jest pięknie🤩


Dziękujemy Kasiu z całego ❤️

******
Dziękuję również za poprzednie komentarze 😘




6 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję Kasi za uszczęśliwienie nas i za cudowne pamiątki z Ibizy😍
    Czarownica już się pięknie prezentuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się razem z Wami :-) Ja swoją czarownicę już wyhaftowałam... zostały mi tylko koraliki do przyszycia :-)
    Uściski posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna przesyłka , a mała czarownica super, pozdrawiam - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty i rzeczy do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czarownica! Super prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedźma boska, moja już od czerwca lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...