poniedziałek, 15 stycznia 2024

Plażowa bombka :)

 Witam w Nowym Roku i  życzę Wszystkim odwiedzającym mojego bloga zdrowia i jak najwięcej czasu na spełnianie kreatywnych marzeń ,niech powstanie mnóstwo pięknych prac 😊

U mnie z pierwszym wpisem praca na kolejną edycję zabawy Choinka.

Z tęsknoty za ciepłem i słoneczkiem z oryginalnego zestawu wyszyłam plażową  bombeczkę 😁




Mimo ,że haft niewielki to trochę spędziłam nad nim czasu ale efekt  końcowy jest świetny 😊




*******
Dziękuję za poprzednie komentarze z świątecznymi i noworocznymi życzeniami❤️




5 komentarzy:

  1. Ale fajna bombka ,zaraz chce się wakacji , taka inna - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super bombka! Zatęskniłam za ciepłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny hafcik! Plażowa bombka to coś nowego i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato zawarte w bąbce. Rewelacyjnie wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...