sobota, 29 października 2011

Happy Halloween







Zbliża się już powolutku to zupełnie mi nieznane święto ,i mimo ,że wogole nie świętuje to same dekoracje bardzo mi się podobają i wywołują uśmiech :)Wzorki halloweenowe są urocze ,więc  sprawiłam sobie taki trojkącik:) Na białej kanwie powstały prawie wszystkie halloweenowe postaci :) do  ozdoby użyłam koraliki i czarną wstążeczkę.









Tworzy  się jeszcze jedna ozdoba w tej tematyce ,właściwie już drugi egzemplarz bo pierwszy został natychmiast "skradziony" tak się spodobał :) :) Odsłona już wkrótce:)



Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. barbaratoja
    2011/10/29 11:01:28
    Świetna zawieszka!
    Stanowczo za szybko październik mi przeleciał. Nic strasznego nie wyhafciłam;-)
    Nawet sallowa dynia leży odłogiem, nic to bedzie jak znalazł za rok.
    -
    xgalaktyka
    2011/10/29 11:01:28
    Świetny biscornik....i przyznam szczerze ,nigdy nie miałam okazji takiego wykonać.
    Bardzo podoba mi się motyw ,który na nim wyszyłaś:)
    Prawdziwa ozdóbka na Halloween:)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    Kasia
    xgalaktyka2.blogspot.com/
    -
    damar5
    2011/10/29 11:17:59
    A ja sie ciesze ,ze przekonalas sie do tego typu wzorow :) Wyszlo swietnie i wyszywaj dalej ,i pokazuj :)
    Poz.Dana
    -
    piegucha
    2011/10/29 17:01:22
    Bardzo mi sie podoba Pani podejscie do halloween:) A trojkacik bardzo ladny! I juz nie moge sie doczekac kolejnej pracy!
    Pozdrawiam
    Anka
    -
    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/10/30 14:59:25
    Mnie tez bardzo podoba sie trojkacik halloweenowy, bo to fajna tematyka i juz...Jestem bardzo wielka pani Nelu entuzjastka pani prac- sa super!!!Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...