poniedziałek, 31 października 2011

Horrid Halloween

Jak obiecałam tak też się dzieje ,dziś straszę Was moim biscorniakiem :) To już drugi egzemplarz ,niestety pierwszego nie sfotografowałam ale ten wydaje mi się lepszy,haftowany na 18-stce a poprzedni na 14-stce i jednak trochę stracił na uroku ,ale tylko trochę :) :).Nie wszystkie kolory są oryginalne ale jak dla mnie i tak fajny :)






Tym którzy straszą życzę udanej zabawy i obfitych "połowów" cukierkowych .


Bardzo dziekuję za miłe słowa n/t trójkącika.


1 komentarz:

  1. damar5
    2011/10/31 12:43:45
    Fantastyczny biscorniak!
    Moj lezy i kwiczy niestety :(ale do nastepnego Halloween na pewno bedzie gotowy hehehe
    Poz.Dana
    -
    xgalaktyka
    2011/10/31 13:09:12
    Super biscorniaczek..kolejny oczywiście:)
    Zastanawiam się czy , ta zielona mulinką ,którą wyszyłaś środek kociołka...to ta mulinka świecąca w nocy?:)
    Śliczna ozdoba..aż sama nabrałam ochoty ,na ten haft.
    Pozdrawiam ciepło:)
    xgalaktyka2.blogspot.com/
    -
    Gość: matkas, *.welnowiec.net
    2011/10/31 13:17:38
    Ale cudny, wspanialy i ta zielen!!!!Brawo!!!Z pozdrowieniami- Iwona
    -
    piegucha
    2011/10/31 17:54:44
    Ale dlaczego stracil na uroku? Jest po prostu inny:) Mnie sie podoba:)
    Pozdrawiam
    Anka
    -
    moteczek
    2011/11/01 16:50:40
    Strasznie!!! fajnie u Ciebie:)))
    Biscorniaczek superaśny, świetny prawdziwie halloweenowy wzorek.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...