niedziela, 1 kwietnia 2012

Wymianka wielkanocna

Wzięłam udział w kolejnej wymiance ,którą zorganizowała Maria -moteczek Cudnie się wymiankowało :) :)   dotarły do mnie same ślicznosci zza wielkiej wody od Uli ,same cuda ,które dech zapierają ,podoba mi się wszystko od najmniejszego szczegółu po największą pracę.Ula bardzo dziękuje za wszystko!!

Zdjęcia duże ale tylko tak mogę pokazać całe piękno tych prac :)

















Ja swoje prace przygotowałam dla Beaty -Blasiuk :pinkeep,decupażowe pudełko ,haftowane jajo i zajączka z "przepisu" wiki45a :)





Bardzo dziękuję  Marii za zorganizowanie kolejnej wymianki, Uli za cudne cudowności :) i Beacie za dobre słowo na temat moich prac :)

1 komentarz:

  1. mika78dwa
    2012/04/01 08:24:17
    Śliczne prezenty ,wymianka udana pozdrawiam.
    -
    moteczek
    2012/04/01 08:30:36
    Cudowności Uleńka dla Ciebie przygotowała; Twój prezent także jest cudny. Dziękuję raz jeszcze za udział w wymiance.
    Pozdrawiam
    -
    xgalaktyka
    2012/04/01 10:37:09
    CUDA ! :)))
    Muszę przyznać...że zarówno Ula ...jak i Ty Cornelko sprawiłyście wspaniałe prezenty!
    Buzia sama się uśmiecha ,kiedy człowiek widzi...ile serca dziewczyny wkładają w przygotowanie wymiankowych upominków:)
    Pozdrawiam serdecznie i biegnę jeszcze popodziwiać:)
    K.
    xgalaktyka2.blogspot.com/
    -
    magdor2009
    2012/04/01 10:41:54
    Fantastyczne prezenty. Obie przygotowałyście cuda. Pozdrawiam
    -
    ulikop
    2012/04/01 13:48:10
    Cornelko, miło mi, że moje pracki znalazły Twoje uznanie. Nie jest łatwo szykować prezent dla Mistrzyni, tym bardziej dziękuję Ci za miłe słowa!
    Cuda przygotowałaś, ale to oczywiste!
    Pozdrawiam cudnie
    -
    blasiuk
    2012/04/01 17:21:38
    Ja jeszcze raz dziękuję za to wszystko, co dla mnie przygotowałaś !!!!!!
    Pozdrawiam
    Beata
    -
    piegucha
    2012/04/02 03:41:52
    Widzę, że kolejna wymianka bardzo szczęśliwa dla Pani:) I nawet wiem, gdzie Ula sie zaopatrzyla w przydasie:P A mnie ciekawi co to jest to brazowe z haftowanym drzewkiem?
    Z Pani prac najbardziej podoba mi sie zajaczek:) Ale o niego nie musze byc zazdrosna, zdjecia wkrotce u mnie:) I widze, ze szpilka ode mnie znalazla zastosowanie:)
    Pozdrawiam! I zycze bezpiecznej podrozy oraz wyjatkowych swiat!
    Anka
    -
    moteczek
    2012/04/07 17:37:00
    Cornelko - życzę Tobie i Twoim bliskim wesołych i zdrowych Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    edi.1971
    2012/05/12 19:49:50
    Cornelko, wczoraj odebrałam paczuchę słonecznikową z poczty. Chciałam maila napisać, ale nigdzie nie mogę poszukać - dziękuję CI bardzo, bardzo...wszystko cudne i uwielbiam Cię za to...Ale bym miała jedno pytanko odnośnie magnesu, to może Ty do mnie skrobniesz maila: editha.1971@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...