piątek, 1 czerwca 2012

Wymianka pełna słońca :)



Tradyjnie wzięłam udział w  wymiance ,którą zorganizowała Maria -moteczek ,w wymiance słonecznikowej.

No i znowu mi się dostało :) :) Słoneczną paczuszkę przygotowała dla mnie sama Organizatorka i uprzedzam  wrażliwych ,te cudności mogą Was oślepić :)

Już po otwarciu oniemiałam bo  wszystko było tak dokładnie i pięknie zapakowane :) :) a odwijając każdą paczuszkę z osobna zapierało mi dech coraz bardziej .

Takich cudowności jeszcze w życiu nie widziałam  piękne,subtelne i rewelacyjnie wykonane , nic tylko podziwiać :)

Frywolitka to jedyna technika ,ktorej nie ujarzmiłam :(  cieszę się ,więc ogromnie ,że jestem teraz właścicielką tak pięknych rzeczy :)

Marysiu pokłony i dziękuję przeogromnie :)

No to podziwiajcie :)

Pięknie zapakowane upominki





i cała zawartość cudownej paczki



frywolitkowa zakładka utrzymana w kolorystyce słonecznika



 dwie serwetki  w kolorze brązu



i  świeczka ozdobiona frywolitkową opaską-cudna :)



I oprócz tych cudowności  i słodyczy ,Maria dołożyła jeszcze zestaw słonecznikowy Dimension.To ostatnio moja ulubiona firma ,wszystkie zestawy wyszywa się świetnie i są przepiękne :)







 Jeszcze raz dziękuję, dziękuję ,dziękuję .



Moją wymiankową partnerką byla Edyta .

Przygotowałam dla Niej szydełkową ,słoneczną serwetkę



 Biscornu ze słonecznikami





 Magnes na lodówkę ze słonecznikiem



i maleńki igielnik w metalowej puszeczce utrzymany w odpowiedniej kolorystyce





Do całości dołożyłam kilka herbat,kawę ,papierowe serwetki,korale i kilka przydasi.





Edycie moje prace się spodobały a to najważniejsze:)

Nie ma to jak udana wymianka .

Marysiu w ciemno piszę się na kolejną ,którą mam nadzieję zorganizujesz :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie    Cornelka



1 komentarz:

  1. moteczek
    2012/06/01 08:54:19
    Cornelko - ślicznie dziękuję, za tak ciepłą prezentację wymiankowego prezentu; cieszę się, że suwenirki przypadły Ci do gustu:))
    Przygotowany przez Ciebie upominek jest równie cudny.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    mika78dwa
    2012/06/01 09:31:03
    Super prezenty słonecznikowe ja też mam nadzieje że Marysia zorganizuje kolejną wymiankę ,pozdrawiam.
    -
    damar5
    2012/06/01 09:44:30
    Tutaj sie tez jeszcze pozachwycam Marysinymi cudami :) Wszystko tak cudowne ,ze trudno wybrac frywolitkowego faworyta :) a zestaw hafciarski jest uroczy .
    Marysiu zaszalas oj bardzo,bardzo :):)

    Mamus Twoje prace tez sliczne biscornu swietne i ten igielniczek :)

    Az milo poogladac takie piekne dziela.

    Poz.Mycha
    -
    Gość: Muszelka, *.core.ynet.pl
    2012/06/01 10:10:15
    Wszystkie prezenty śliczniusie! Tak Moteczek jest znana z cudnego pakowania swoich przesyłek :)
    Pozdrawiam
    -
    ulikop
    2012/06/01 13:06:37
    ojej, jak pięknie na blogu. Tak słonecznie. Takie cudności przygotowałyście. Dwie Mistrzynie. Podziwiam w zachwycie!
    -
    Gość: KonKata, *.centertel.pl
    2012/06/01 17:53:16
    super prezenty, jest się czym zachwycać, dopracowane i przemyślane. śliczne
    -
    alexls
    2012/06/02 05:32:52
    Przepiekne wymiankowe fanty! Jakze mogloby byc inaczej! Chyle czola przed talentem zrowno Pani, jak i Moteczka!
    -
    edi.1971
    2012/06/04 21:50:27
    Ojej, jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Właśnie wróciłam od mamy i mogę się wpisać ...Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...