poniedziałek, 30 lipca 2012

Prezenty od Ani i Jej Mamy :)

Jak co roku spotyka sie moja Córka  z kolezanka Anka :) I Ania o mnie zawsze pamieta i przesyla przepiekne rzeczy :)  Aniu bardzo Ci za wszystko dziękuję :)

Zestaw Dimensions z trzema kwiatuszkami ,sliczny i kolorowy juz wyszyty czeka tylko na zaramowanie :)











Malenkie,swiateczne serduszka idealne  na choinke tylko je wstazeczkami przyozdobie :)





Dostalam równiez sliczne guziczki z którymi się podzielilam z Córka :)



Ten zestaw dostala Mycha ale ,ze mnie się tak spodobal to mi go podarowala a ja natychmiast za igielke :):)I zobaczcie jaki sliczny muchomorek :)







Jak ja Córce guziczki to Ona mnie wstazeczki i guziczki :) dziękuję:)



Od Pani Iwony ,Mamy Anki dostalam brazowa,koralikowa bransoletke z podkówka ,kra milo się kojarzy :) Dziękuję Pani Iwonko :) i za gazetki równiez :)







W podziekowaniu za wszystkie  cudne rzeczy  zrobilam dla Ani szydełkową poduszeczke





morskiego cukierka :)





i morska zawieszke na patyczku i sznurkowym wieszaczku :)





Dla Pani Iwony szydełkowe kolo -zawieszka do okna .

Nie wiem czy trafilam w gust ale mam taka nadzieje :) :)







Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za wszystko ,było mi bardzo milo :) Pozdrawiam Cornelka:)

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2012/07/30 07:59:06
    Pani Kornelio!!Zawieszka jest przesliczna i juz od monentu jej dostania przyozdabia moja kuchnie tym bardziej , ze szydelko to dla nas z corka" czarna magia"- bardzo dziekuje. Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    piegucha
    2012/07/30 16:24:59
    Pani Kornelio! Ciesze sie, ze moje skromne upominki sie spodobaly i fajnie, ze sie z Dana podzielilyscie:) Mowilam Danie, ze nie wazne co jest w ktorej tasi, ale dzielcie sie jak Wam sie podoba:) A powera ma Pani wielkiego! Juz wszystko wyhaftowane, jestem pod duzym wrazeniem:)
    Jeszcze raz dziekuje za Pani prace! Poduszeczka jestem zachwycona i boje sie, ze mama mi zwinie, bo jej tez sie bardzo podobala. Co nie znaczy, ze reszta mi sie nie podoba:D Sama nie wiem czym sobie zasluzylam na to wszystko.
    Dziekuje bardzo i serdecznie pozdrawiam!
    Anka
    -
    cornelka2
    2012/07/30 16:52:48
    Nic straconego podusię mogę zrobić mamie Aniu dla mnie to pestka . Okazja będzie i już mam co zrobić . Cieszę się ,że się wszystko podoba pozdrawiam Cię i mamę
    -
    Gość: alexls, *.nyc.res.rr.com
    2012/08/01 02:28:39
    Super prezenty! Jednak tylko takich można spodziewać w Waszej Lidze!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...