wtorek, 8 stycznia 2013

Wielkie niespodzianki

Wczorajszym późnym popołudniem dotarły do mnie już chyba ostatnie świąteczne życzenia :) Wędrowały do mnie długo bo z daleka :)

Dostałam kolejną śliczną kartkę od Uli Myszulowej ,powiem szczerze ,że to dopiero było dla mnie ogromne zaskoczenie :)

Ula bardzo,bardzo Ci dziękuję  ,takie niespodzianki są bardzo miłe ,w środku były rownież życzenia dla mojej Córki ,które przesyłam drogą mailową :)

Ula nie komentuje u Ciebie na blogu bo mimo iż konto posiadam to nie umiem się z nim obchodzić :( ,przepraszam .





I kolejna niespodzianka to błyskawiczna dostawa naszej Poczty :) , 2 dni i przesyłka dotarła na miejsce ,niesamowite :)

Posłałam kilka moich robótek w prezencie dla Marysi-Moteczka :) Fajnie ,że Ci się spodobały.

A co bylo w paczuszce?

 Lubię robić te butki bo są bardzo efektowne ,tym razem na kanwie 18-stce ,jest  maleńki  i sama sie dziwię jak ja go zszyłam ;-)





Zrobilam też pagodę  ,znowu w tych samych kolorach ale tak podoba mi się najbardziej :) no i trochę do kompletu z bucikiem :)



No i na koniec zawieszka z  kardynałkiem .Wzór dostałam od Ani ,za który bardzo dziękuję ,zaraziłaś nas wszystkie miłością do tych pięknych ptaszków.





Dołożylam jeszcze bombkę cekinową ale zdjęcie zupełnie mi nie wyszło,więc nie pokazuję i kartkę z mojego miasta:) Niespodzianka się udała i o to mi chodziło:)





 Dziękuję Aniu za komentarz w poprzednim wpisie:)

1 komentarz:

  1. as, *.welnowiec.net
    2013/01/08 12:33:59
    Same wspanialosci i ja tez mam taki bucik...Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    piegucha
    2013/01/08 15:08:11
    No, no, Pani to potrafi obdarowac! A jak sie drzewko przydaje do sesji zdjeciowych:)
    -
    moteczek
    2013/01/08 18:08:51
    Cornelko - niespodzianka się udała i to jeszcze jak. Wszystko jest prześliczne ... dotykam, podziwiam i zastanawiam ... właśnie nad bucikiem - jak można zszyć taką ciupinkę.
    Przepraszam, że jeszcze nie pochwaliłam się tymi cudownościami na swoim blogu, ale wracam późno z pracy i światła dziennego już nie ma, wczoraj robiłam zdjęcia przy sztucznym i wyszły mi nieciekawie - zaczekam do weekendu.
    Raz jeszcze wielkie dzięki za wspaniały prezent. Mocno przytulam i pozdrawiam cieplutko.
    -
    Gość: ulikop, *.dyn.optonline.net
    2013/02/07 01:11:45
    O, jak mi okrutnie wstyd, że zajrzałam dopiero teraz. Na usprawiedliwienie niech będzie, że czasu na nic nie mam. Obijam się między praca a szkoła. O dzieckach jedynych czasem nawet zapominam. Co dopiero o blogach. Mój Boh, to ta karteczka tak dłuuugaśnie szła. Z początkiem grudnia ona wysłana była.
    Jakież Ty piękne rzeczy robisz. Wie3m, wszak mam ich kilka w domku. Wiszą , ozdabiają i mowy nie ma, by je choć na chwilkę schować...
    Pozdrawiam gorąco
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/12 13:29:55
    Pani Nelu!Chcialam serdecznie podziekowac za wspanialosci , ktore dzisiaj czyli w moje urodziny dotarly do mnie...Ale niespodzianka...Nie wiem , czym mam sie cieszyc bardziej- bo wszystko jest przepiekne. Serwetka przesliczna/ szczegolnie podoba mi sie kolor /,poduszeczka taka delikatna i w kolorze ecri, a haft w serduszku- po prostu brak slow...Bucik zaraz" wedruje na moja sciane z kolekcja .Dziekuje jeszcze raz za pamiec - Iwona
    -
    Gość: , *.tarnowskiegory.vectranet.pl
    2013/02/24 14:03:10
    Bucik też haftowałam, tyle że na lnie i w zielonościach :) Niby takie maleństwo, a pamiętam, ile było dłubania przy nim :) Twój bardzo mi się podoba i muszę koniecznie wyhaftować również w tej kolorystyce :) A pagoda świetnie do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...