czwartek, 14 lutego 2013

Stylowa wymianka z zimą w tle

No i w tej wymiance nie mogło mnie zabraknąć:) biorę bardzo chętnie udział w kazdej  organizowanej przez Marysię:)

Tym razem zadanie było dość trudne ale myślę ,że sobie poradziłam:)

Z pewnością poradziła sobie moja wymiankowa Koleżanka Lorena od której otrzymałam takie wspaniałości ,że sam uśmiech na buzię się pcha:)

Dostałam świetny komplet z cudownymi przebiśniegami ,prace wykonane haftem płaskim ,perfekcyjnie wyszyte i równie perfekcyjnie wykończone ,jestem pod wielkim wrażeniem.Oprócz tego mnóstwo przydasi i słodyczy, i za wszystko Loreno jeszcze raz pięknie Dziękuję:)

Całość wymiankowej paczuszki



I wszystkie  prace razem:





i każda z osobna bo warte są dokładnego obejrzenia

serduszko :




Notesik na tajemne zapiski :)



Pinkeep,o jaki on ładny!








I maleńka,słodka zawieszka







Loreno,masz złote ręce :)Dzięki :)





Ja natomiast przygotowałam  niespodziankę dla Wiankowej. Miałam problem co przygotować ale ostatecznie zdecydowałam się wyszyć obraz ,widoczek w kolorach ecru, beżu i szarości. Karolina nie wyszywa ,więc mam nadzieję ,że ten upominek przypadł Jej do gustu i choć trochę spodobał.

Haft jeszcze na surowo bez ramy :





I po oprawie w srebrną z pęknięciami ramę :





I całość wymianki ,do obrazu dorzuciłam trochę słodyczy,widokówkę z mojego miasta i niespodzianka ruszyła w świat.







Serdecznie dziękuję Marysi za świetną zabawę i czekam na kolejną :)









Przy okazji życzę wszystkim wszystkiego dobrego z okazji Dnia św.Walentego ,dużo miłości ........:)



1 komentarz:

  1. damar5
    2013/02/14 08:57:46
    Ale wspaniale upominki od Loreny dostalas ,az dech zapiera.Wszystko przemyslane i wykonczone rewelacyjnie.
    Ciesze sie ,z udanej wymianki .
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w swieto Walentego :)
    Mycha
    -
    lorena24
    2013/02/14 09:32:29
    Bardzo się cieszę że prezent wymiankowy przypadł Ci do gustu:)
    Ty też zrobiłaś same wspaniałości !!!
    -
    kinia_1979
    2013/02/14 10:08:15
    Śliczne upominki, i dostane i wykonane :)
    -
    Gość: Matkas, *.welnowiec.net
    2013/02/14 12:13:23
    Ale super wymianka z jednej i drugiej strony...Jeszcze raz chcialam podziekowac za wspanialosci , ktorymi zostalam obdarowana z okazji urodzin...Duzo milosci z okazji Walentynek - Iwona
    -
    mika78dwa
    2013/02/14 12:41:24
    Cudny zestaw stworzyła Lorena ,te przebiśniegi są cudne Twój widoczek też śliczny.pozdrawiam.
    -
    piegucha
    2013/02/14 13:45:52
    Ale fajnie, ze Lorena zrobila wiosenne hafciki:) Caly komplecik bardzo mi sie podoba:)
    Zimowy obrazek w Pani wykonaniu jak prawdziwa zima, a ramka pasuje idealnie!
    -
    emade76
    2013/02/14 17:33:24
    Śliczne prezenty :)
    -
    zyrafowo
    2013/02/14 18:00:50
    Widzę, że nie ja jedna zdecydowałam się na wyszywany zimowy widoczek :-). Piękne prezenty!
    -
    moteczek
    2013/02/14 19:45:57
    Wszystko prześliczne i takie bardzo stylowe.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    madziorek-myslipisane
    2013/02/17 12:12:48
    Śliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...