wtorek, 11 sierpnia 2015

Dynia

Może pora niezbyt odpowiednia na taką tematykę ale jak mnie coś najdzie to musi być i koniec :)


Dynię taką zobaczyłam u Ani-Pieguchy no i jak mogłam się w niej nie zakochać? Ania z chęcia się wzorem podzieliła ,cały zestaw potrzebnych mulin zakupiłam w pasmanterii u Edyty ,nie było więc na co czekać :)


Troszeczkę się pomęczyłam bo tak drobna i na dodatek czarna kanwa sprawiała mi trochę trudności ale przy dobrym ,dziennym świetle śmigałam igłą :)


No i taką dynię wyczarowałam :)


dyniasierpien2015


Tamborek mam zdobyczny,ładnie wykonany ,gładziutki tylko śruba paskudnie długa ale przykryłam ją  cudną  wstążką ,którą podarowała mi Ania -dziękuję :)


dyniasierpien2015a


Pochwalę się też tyłem,bo wyszedł  całkiem fajnie ,skorzystałam ze wskazówek Ani  i bardzo mi sie to podoba :)


dyniasierpien2015b


 


I na koniec jeszcze wszystkie zdjęcia razem


dyniasierpien2015c


 


Bardzo dziękuję Ani za inspiracje,wzór,tutorial i wstążeczkę,dzięki Tobie mam wspaniałą  ozdobę :)


Za wszystkie wspaniałości ,którymi mnie obdarowałaś ,też bardzo dziękuję i nie omieszkam się nimi pochwalić :)


 





 


 


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/08/11 22:04:04
    Fantastyczny tamborek wysmigalas ta igielka :) :)
    Tutek Pieguchy bardzo przydatny bo oprawa fachowa!
    Tylko tej dyni nie chowaj ,niech wisi caly rok!!
    Brawo:)
    Poz.Mycha
    -
    piegucha
    2015/08/11 23:46:46
    Dla mnie bomba! Inna niz moja, ale tez fajna:) Zrobiona po Waszemu, czyli z ozdobna wstazka, a to juz chyba Wasz, Dany i Pani znak charakterystczny!
    Ciesze sie, ze pomoglam, bo lubie pomagac:)
    Dana ma racje, niech dynka wisi caly rok, bo bardzo sympatyczna jest z tym usmiechem od ucha do ucha.
    Brakuje mi tylko we wpisie info na temat rozmiaru tamborka i kanwy:P
    Pozdrawiam!
    Anka
    -
    cornelka2
    2015/08/12 08:46:09
    Rozmiar tamborka 12cm a kanwa to drobnutka nie wiem bo ją dostałam od Myszki
    -
    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2015/09/01 15:32:20
    Dynia jest świetna !
    Idealnie prezentuje się w tym tamborku! A do tego piękna wstążka!
    Całość jest rewelacyjna !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...