czwartek, 13 sierpnia 2015

Piękne podarunki

Chwalę się pięknymi podarunkami ,które dostałam od Anki i Jej Mamy ,dziewczyny bardzo Wam dziękuję za wszystkie cudowności ,wszystko jest piękne i będzie albo i już jest wykorzystane :)


Od Pani Iwony dostałam śliczną  rameczkę w kształcie domku i to ją już wykorzystałam ,zamieszkał w niej mój kardynałek :)


odAnkimamysierpien2015


Od Ani dostałam mnóstwo materiałów do tworzenia


odAnkisierpien2015


Równie dużo cudnych wstążeczek ,z jednej też już skorzystałam , przy poprzednim wpisie


odAnkisierpien2015e


Szpileczki ,guziczki motylki i cieniowane muliny


odAnkisierpien2015c


 


Cały wór przeróżnych,kolorowych i przemaszkietnych guziczków


odAnkisierpien2015d


 


Kosmetyczka z moją  ulubioną  wieżą  :)


odAnkisierpien2015b


 A to dla mnie nowość ,czółenko drewniane z Indii ,nitka nawinięta ,wypróbowalam i fajnie się nim macha :)


odAnkisierpien2015f


I na koniec cudność przeogromna,zestaw Bucilla ze słonecznikiem do mojej kolekcji.


Przede mna wielkie wyzwanie ,już samo sortowanie mulin mnie przeraziło ale z pomoca Mychy się udało i prace już trwają  :)


odAnkisierpien2015a


 


Dziewczyny jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystko!

1 komentarz:

  1. piegucha
    2015/08/13 22:39:37
    Obie sie cieszymy i dziekujemy za nasze podarunki!
    -
    damar5
    2015/08/13 23:15:39
    Wszystko widzialam i macalam ,i ten blysk w oku tez widzialam:)
    Samych udanych z tak pieknymi materialami zycze :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/08/14 09:35:37
    Podziękowania raz jeszcze , a kardynałek pasuje do ramki w sam raz. Pozdrawiam - Iwona
    -
    moteczek
    2015/08/14 11:22:26
    Prezenty prześliczne:)
    A to drewniane czółenko ta już rarytas absolutny.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...