wtorek, 1 września 2015

Nowe zdobycze

Czyli piękne naparstki ,które otrzymałam w prezentach od fantastycznych Ludzi :)


Naparstek w kształcie domku z bijącym ,czerwonym serduszkiem od Ani-Pieguchy ,który był częścią  prezentu prezentowanego tu


naparstekdomekodAnki2015


 Naparstki z gorącej ,dalekiej Hiszpanii od mojej Chrześniaczki :)


 


naparstkiHiszpania1


 


Naparstki z Chorwacji i Węgier od Chrześniaczki mojego Męża :)


naparstkiChorwacjaWegry2015a


i maleńki od Córki,zakupiony w Galerii w Katowicach


naparstkisierpien2015


A  wszystkie zamieszkały w nowym domku ,który też dostałam od mojej Myszki


 


naparstkiwdomku2015





 


 


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/09/01 16:51:44
    No to sie kolekcja powiekszyla ,piekne okazy :)
    Poz.Mycha
    -
    piegucha
    2015/09/01 18:25:33
    Ale super domek! Ten duzy:)
    No a z reszty to wiadomo, ze ten z serduszkiem najladniejszy:P
    Fajnie, ze tak Pani zwoza z roznych miejsc na swiecie:) Pewnie czuc to cieplo bijace od naparstkow, moze sie przydac w zimie :D
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/09/01 18:58:16
    Domek z zawartością fajny, a kolekcja powiększa się w szybkim tempie!!! Tak trzymać!!! Pozdrawiam ciepło - Iwona
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2015/09/02 07:00:10
    Boski ten naparstkowy domek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...