sobota, 22 sierpnia 2015

Zawieszki

Takie dwie wyczarowałam z resztek nitek po oryginalnych zestawach :) To co mi wpadnie w oko a nitek zostaje dużo podsyła mi moja Myszka :)


 


Ja chętnie przygarniam i dzięki temu ,mam fajne zawieszki albo na drzewko albo na choinkę :)


Pierwsza to kardynałek ,oryginalny i cudny


zreszteklipiec2015a


 


A druga też o podobnej tematyce ,domek z ptaszkami,słodki bardzo :)


 


zreszteklipiec2015




 


 


Serdecznie dziękuję za poprzednie komentarze :)

1 komentarz:

  1. damar5
    2015/08/22 14:05:05
    No i przynajmniej nitki wykorzystane ,nie leza i sie marnuja :)
    A Ty fajne ozdoby sobie stworzylas i oto chodzi :)
    Poz.Mycha
    -
    ulikop
    2015/08/22 16:26:18
    słodkie te zawieszki baaaardzo!
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    piegucha
    2015/08/22 18:10:20
    Zawieszki juz Dana mi pokazywala na komorce:)
    Pani to zawsze zrobi cos z niczego, a tu jeszcze nowe fantazyjne ksztalty:)
    -
    Gość: Matkas, *.internetia.net.pl
    2015/08/23 16:29:24
    Pomysły i wykonanie jak zawsze CUDNE. Fajne i już !!!! Pozdrawiam - Iwona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...