sobota, 14 stycznia 2017

Prezenty,prezenty

Jeszcze trochę świątecznie i prywatnie ,czyli co znalazłam pod choinką :)


Od mojej Siostry obrazek wyszyty koralikami Św.Antoni



prezentygrudzien2016a


 


I szydełkowe gwiazdki i aniołki


prezentygrudzien2016b


Tradycyjnie dostałyśmy( ja i Mycha) też Podziękowania za pokazanie naszych prac na Wystawie i dodatkowo dla mnie w prezencie szopka z drewna przywieziona z Ziemi Świętej:)


 


prezentygrudzien2016


 


Od Siostrzenicy ciasteczka imienne


 


prezentygrudzien2016c


 


prezentygrudzien2016d


 


I od drugiej Siostrzenicy ,mojej Chrześniaczki ciasteczka i gwiazda zrobiona z papieru posypana brokatem


prezenty1


Piękna kartka z życzeniami od 4 Szwedków :)  ,poniżej od mojej Mychy i jeszcze jeden prezent od mojej siostry tym razem zestaw do haftu koralikowego  :) do samodzielnego wyszycia i jak widać już zaczęłam :)


prezenty


I od Marysi Moteczka  karteczkę z życzeniami


 


prezentygrudzien2016e


 


 Dostałam jeszcze jeden prezent ale, że planuję kolejne zgłoszenie do wyzwania,w poprzednim nie udało mi się niestety nic wygrać ale dziękuję za ściskanie kciuków, to muszę go pokazać w osobnym wpisie :)


 




Dziękuję pięknie za wszystkie poprzednie komentarze :)


 


chwilotrwaj  naparstki kupiłam na Rynku :)


Ania ,naparstki chyba były towarem deficytowym bo dostałam je spod "lady" :D


A w czapeczkach "ukryty " jest dwucentymetrowy kawałek z rolki po papierze toaletowym :D


 




 


Zapisałam się też na Candy na blogu Tam gdzie spadaja Anioly

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/01/14 09:36:23
    Najbardziej podobaja mi sie ciasteczka od Magdy :)
    A dama w kapeluszu pieknie sie tworzy :)

    Szkoda ,ze w wyzwaniu Ci sie nie powiodlo ale moze w kolejnym sie uda ,czego serdecznie zycze :)

    Poz.Mycha

    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/14 10:48:08
    Bardzo podobają mi się wszystkie prezenty , ale naj szopka z Ziemi Świętej chyba zrobiona z oliwki bo tam wszystko robi się z tego drewna. Z pozdrowieniami od chorusów - Iwona
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/14 15:32:44
    Koralikowy haft jest niesamowity!
    -
    piegucha
    2017/01/15 01:08:28
    Oooo, dziekuje za odpowiedzi.
    Byla Pani w tym roku bardzo grzeczna! Pierniki bombowe, szopka cudna, a gwiazdka z brokatem bardzo pomyslowa :)
    -
    Gość: Marta, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/01/15 12:50:53
    Piękne prezenty. Widzę, że w waszej rodzinie same zdolne kobietki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...