sobota, 21 stycznia 2017

Dzień Babci i Dziadka

Wczoraj był bardzo obfity dzień w podarunki. Z samego rana odwiedził mnie Tata Ani i wręczył ogromną tasię z prezentami dla mnie i Mychy. Kochani, bardzo Wam dziękuję,jestem mile zaskoczona wszystkimi ,pięknymi podarunkami :)


A po południu listonosz przyniósł mi kopertkę z prezentami od Wnuka :) Byłam zaskoczona bo trzymał to w tajemnicy :)


I tu proszę się nie obrazić Rodzinko Szwedków ,że najpierw pochwalę się  prezencikami od Wnuka ale chyba mnie zrozumiecie :)


Wnusio Max posłał mnie i Dziadkowi kartkę z życzeniami i ozdobnym drewnianym sercem ,które można wykorzystać na zawieszkę :)


prezentyodwnukastyczen2017c


 Serduszko , które zrobił  metodą origami ,trochę się w podróży zgniotło ale i tak bardzo mi się podoba :)


prezentyodwnukastyczen2017b


Dla mnie  wisior w kształcie listka a dla Dziadka magnes z napisem "Wymarzony Dziadek"


prezentyodwnukastyczen2017a


I całość prezentu z czekoladkami do kawy :)


prezentyodwnukastyczen2017


 


Maxiu ,Babcia z Dziadkiem bardzo Ci dziękują za pamięć,życzenia, za wszystko :)


 




Dziękuję za wszystkie poprzednie komentarze :)


Marta,dziękuję,chyba trafne spostrzeżenie :)


 


Zapisałam się też na Candy na blogu Hafty Jarzębinowe

1 komentarz:

  1. damar5
    2017/01/21 15:29:29
    A to tajemniczy Max :))
    Wszystkiego dobrego Babciu :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/21 19:53:26
    Super prezenty dla Super Babci i Super Dziadka - swoją drogą fajnie mieć takiego wnuczka !!!! Iwona
    -
    piegucha
    2017/01/21 21:23:08
    No to sie ladnie postaral:) Wszystkiego dobrego.
    Oczywiscie obrazam sie strasznie i juz:P
    -
    xgalaktyka
    2017/01/22 15:58:51
    Wspaniałe prezenty a co ważniejsze z głębi serca ,co widać :)
    Uściski zasyłam.
    K.
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/22 15:59:59
    Piękne prezenty! I od razu widać, że serce od serca, urocze! :)
    -
    gosiazoltek
    2017/01/22 16:50:51
    Piękna niespodzianka!
    -
    alkakz
    2017/01/22 18:11:56
    Dzień Babci i Dziadka to jedne z moich ulubionych świąt, dla mnie dziadkowie to takie serce rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...