poniedziałek, 23 stycznia 2017

Przyjemnego piątku ciąg dalszy

 


Jak już wspomniałam w poprzednim wpisie piątek obfitował w same piękne niespodzianki :)


Zaraz z rana zjawił się u mnie Tata Ani z  tasią wypełnioną prezentami dla mnie i mojej Mychy od


Pani Iwony i Anki.


Ja od Pani Iwony dostałam szal w panterkę  i szal typu komin,zawieszkę gwiazdkową i  przeplataną ,srebrną gwiazdkę :)


swiateczneprezentystyczen2017a


Od Ani natomiast dostałyśmy tasię do podziału :) A w tasi same dobra :)


Zagraniczne gazetki i zestawy do recyclingu :) Zestawy przeróżne ,będziemy się nimi dzielić :)


 


swiateczneprezentystyczen2017


swiateczneprezentystyczen2017h


A resztą podzieliłyśmy się telefonicznie drogą losową ,przez tak zwane z której ręki :)


I tak przypadł  mi:  ręczniczek ze słodkimi pingwinkami ,muliny Anchor i prostokątny magnes Rio 2016.


Kubeczek ,herbatki Tiramisu ,filcowy konik i drewniany łoś  były podwójne ,więc tu już obyło się  bez losowania :)


Całości dopełniła widokówka z odległej Brazylii :)


 


swiateczneprezentystyczen2017b 


Herbatka Tiramisu to zupełna nowość jak dla mnie,ciekawy smak :)


swiateczneprezentystyczen2017e


I rozbieralny kubeczek ,obrazek można zastąpić hafcikiem i z pewnością tak zrobię :)


 


swiateczneprezentystyczen2017g


 


Drogie Szwedki bardzo dziękuję za te wszystkie cudne prezenty ,za pamięć o nas i extra kurs na Murcki :) Pozdrawiam bardzo gorąco :)




Dziękuję za wszystkie poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/01/23 16:51:03
    My również dziękujemy za pachnący i słodki powiew wiosny - pozdrawiam - Iwona
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/01/23 18:16:09
    Ależ prezentów! :)
    -
    damar5
    2017/01/23 20:53:41
    No to bedziemy dzialac z tych recyclingow :) a na herbatke juz zacieram lapki :)
    -
    piegucha
    2017/01/24 14:08:32
    W kawach i herbatach maly wybor w Brazylii, ale stwierdzilam, ze cos "egzotycznego" przywioze. Ciesze sie, ze tata wreszcie zawiozl, bo to moze konuec chorowania rodzicow. Pozdrawiam!
    -
    gosiazoltek
    2017/01/25 00:19:36
    Wspaniałe prezenty!
    -
    vr1974vr
    2017/01/28 09:41:53
    Nie można się napatrzeć na te śliczności i przydasie.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...