niedziela, 17 września 2017

Wczoraj....

....przybył mi kolejny rok w mojej metryce :) Oczywiście Ci  którzy o mnie zawsze pamiętają życzenia mi złożyli a nawet obdarowali :)


Zawsze pamiętająca  o mnie Rodzinka Szw... już początkiem tygodnia sprawiła mi wiele radości :) i  przysłała  mi urodzinowy prezent niespodziankę :) 


W paczce oprócz wspaniałych życzeń


 


prezenturodzinowyodRodzSzw2017f


same rewelacyjne rzeczy,ilością byłam powalona ale wszystkie znakomicie przemyślane pod mój gust :)


Wiadomo ,że przepadam za motywami paryskimi ,więc lusterko


prezenturodzinowyodRodzSzw2017


 


i zeszyt na zapiski z motywem wieży


prezenturodzinowyodRodzSzw2017b


 


oraz koszulkę z wieżą i kwiatami  ,cudna jest


prezenturodzinowyodRodzSzw2017e


 


Zbieram też aniołki ,więc kolejny do kolekcji


prezenturodzinowyodRodzSzw2017c


 


Motylkowa zawieszka bo je też lubię :)


prezenturodzinowyodRodzSzw2017a


 


Wiadomo ,że szydełkuję i mam sporo szydełek teraz wszystkie będą w jednym miejscu bo już mam wspaniały na nie przybornik


prezenturodzinowyodRodzSzw2017d


 


Od Ani wzorek ze schodami greckimi ,które mi się bardzo podobały z pewnością skorzystam :)


prezenturodzinowyodRodzSzw2017g


 


 


I cały prezent w pełnej okazałości :)


 


prezenturodzinowyodRodzSzw2017h


Dziękuję całej Rodzince za pamięć i wypasione prezenty ,zaskoczona ale sprawiliście mi nimi dużo frajdy :)


 


Dostałam również bukiety od Męża,Siostry i Chrześniaczki


 


prezentyurodzinowe2017


Dziękuję serdecznie za poprzednie komentarze.

1 komentarz:

  1. Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/09/17 19:33:44
    Wszystkiego dobrego! Najlepsze życzenia!
    -
    Gość: labores-art, 5.30.209.*
    2017/09/17 21:56:44
    wszelkiej pomyślności! :)
    zainteresowanym stolicą Francji polecam książkę 'Paryż' Edwarda Rutherfurda, kilka historii (obyczajowych) przeplatających się na przestrzeni wieków od Średniowiecza do czasów współczesnych, wspaniała!
    -
    damar5
    2017/09/17 22:26:35
    Wspaniale prezenty !
    Labores,tez skorzystam z Twojej podpowiedzi :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: edytag, *.static.ip.netia.com.pl
    2017/09/18 13:20:45
    Wszystkiego co najlepsze!!!
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/09/18 15:20:53
    Pani Nelu , jeszcze raz - wszystkiego naj ...W tym dniu myślałam o solenizantce i patrzyłam zdjęcie zrobione z panią i Daną.. Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    alkakz
    2017/09/18 17:50:26
    Proszę przyjąć najlepsze życzenia urodzinowe, spełnienia marzeń i mnóstwa twórczych pomysłów.
    -
    Gość: , 185.46.212.*
    2017/10/09 10:06:42
    Bardzo spoznione zyczenia przesylam i ciesze sie ze to etui jest na szydelka, bo nie bylam pewna czy to to jak kupowalam
    -
    piegucha
    2017/10/09 10:07:22
    To poprzednie to ja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...