czwartek, 5 października 2017

Aniołek

Dwa tygodnie minęły tak szybko ,najpierw się weseliłam u Siostrzeńca a później cały tydzień odpoczywałam i wdychałam cudne ,górskie powietrze :)


Ale koniec obijania się trzeba zadbać o swoją twórczośc i bloga .


Kolejna praca ,dzięki Ani.


Wyszyłam bardzo szybko ,oprawiłam w załączoną do zestawu ramkę i będzie wspaniałą ozdobą na mojej choince :)


Aniu,dziękuję :)


anioleksierpien2017


 


 


anioleksierpien2017a


 




Dziękuję za życzenia i komentarze.

1 komentarz:

  1. alkakz
    2017/10/05 17:46:13
    od kilku lat obiecuję sobie, że zrobię takie obrazeczki na swoją choinkę i zawsze brakuje mi czasu.
    Śliczny aniołeczek, choinka ubrana w podobne ozdoby będzie cudowna.
    -
    damar5
    2017/10/05 18:02:44
    Super aniolek , bedzie chyba wiecej nowosci na tegorocznej choince :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/10/06 20:27:24
    Ładny aniołek. Na choince u pani zawsze są różne wspaniałości. Z pozdrowieniami - Iwona
    -
    Gość: Agnieszka, *.dynamic.chello.pl
    2017/10/08 13:03:30
    Uroczy aniołek!
    Ślę serdeczności! Dobrej niedzieli :)
    -
    Gość: ulcia, *.dyn.optonline.net
    2017/10/08 17:45:41
    Słodziutki hafcik!
    Pozdrawiam cieplutko
    myszulowyswiat.blogspot.com/
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/10/17 16:36:55
    Pani Nelu , dzisiaj listonosz przyniósł przesyłkę od pani , a tam same wspaniałości. Zaraz zrobiłam zdjęcia i przesłałam Ance wszystko na skypie / Anka dopiero będzie miała internet domowy 20 . 10 br/. No , no sprawiła nam pani dużo radości - wszystko takie z ogromnym sercem podarowane , spakowane ale super jest bucik - podobny do holenderskich drewniaczków ale w innych kolorach , magnesiki tez bardzo ciekawe a różyczka własnej produkcji, no , no...Dziękuję za wszystkie prezenty i za radość !!!!! Ze słonecznymi pozdrowieniami cała rodzinka Sz...ów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...