czwartek, 27 września 2018

Prezenty :)

Zaraz jak wróciłam z wojaży miałam króciutkie odwiedziny z dostarczeniem prezentów :)


A prezenty oczywiście od całej Rodzinki Sz.... :)


Wiadomo ,że Paryż kocham dlatego też dostałam bluzeczkę z paryskim napisem


 


prezentywrzesien2018


 


Śliczny ,mięciutki szalik z równie ślicznym motywem




prezentywrzesien2018a


 


"Haftowany" kubeczek,portmonetkę  i świecznik z Grecji


 


prezentywrzesien2018b


 


Do wyhaftowania zakładkę ,słodkiego misia,niebieską zawieszkę ,bransoletkę z czarnymi łezkami i książkę o Francji Piotra Kraśko


 


prezentywrzesien2018c


 


 


Pani Iwono i Chłopaki :) serdecznie dziękuję za te wspaniałe prezenty ,nie spodziewałam się wcale a tu tyle cudności ,dziękuję bardzo.


 


Ania oczywiście też przygotowała ogromną tasię wspaniałości


Muliny,muliny i muliny jak ja lubię te niteczki i jeszcze w takich ilościach :)


prezentywrzesien2018d


 


Przydasie


 


prezentywrzesien2018e


 


Dwa zestawy :bransoletka i broszka oraz materiały


 


prezentywrzesien2018f


 


I magnes z Ikoną  Matki Boskiej domyślam się ,że to grecka pamiątka  :)


 


prezentywrzesien2018g


Aniu ,Tobie również wielkie podziękowania ,cała Rodzinka sprawiła mi ogromną niespodziankę :)


 


 




Dziękuję za poprzednie komentarze


 

1 komentarz:

  1. Gość: Ania z Polskie-Ogloszenia.PL, *.free.aero2.net.pl
    2018/09/27 15:40:20
    Ladne .. Podoba mi sie ..

    Ania z Polskie-Ogloszenia.PL
    -
    damar5
    2018/09/27 16:15:38
    Cały ocean wspaniałości :) już za 2 dni je sobie pomacam :)
    Poz.Mycha
    -
    piegucha
    2018/09/27 19:11:56
    Matka Boska rzeczywiscie z Grecji :)
    Fajnie, ze sie podoba! A ja tez ladnie dziekuje za prezenty!
    -
    Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/09/27 21:12:48
    Cieszymy się , że sprawiliśmy choć trochę radochy. Również ja dziękuję za wspaniałe prezenty z zagranicznej wycieczki - z pozdrowieniami - Iwona z chłopakami
    -
    alkakz
    2018/09/27 22:30:08
    świetne prezenty, a najważniejsze, że nasi bliscy pamiętają o nas w dalekich podróżach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...