poniedziałek, 24 września 2018

Świnka ,serce i Bell pull

 


Wróciłam prawie z miesięcznych wojaży ,więc mogę już działać robótkowo i blogowo.


Świnkę i Bell pull  w zestawach zakupiłam na Facebook.


Świnkę wyhaftowalam na plastikowej kanwie podkleiłam magnesem i mam ozdobę na lodówkę.



swinkamagneskwiecien2018


 


 


Serce to moja inwencja twórcza hihi na błękitnej kanwie niebiesko-różowe serduszko oprawione w minitamborek i również podklejone magnesem


 


prezentyur2018m


 


I na koniec Bell pull ,kanwę musiałam zmienić ,muliny dodać od siebie bo w zestawie niestety brakowało ale wyszło i zarówno ta jak i powyższa praca powędrowały do mojej Myszki w prezencie urodzinowym.


Zdjęcia też Jej autorstwa za które dziękuję :)


 


prezentyur2018l


 


 




 Dziękuję za poprzednie komentarze .

1 komentarz:

  1. Gość: Matkas, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2018/09/24 14:00:50
    Ładne prace jak zawsze - ale serducho super !!!! Pani Nelu chciałam bardzo podziękować w swoim i Anki imieniu za fajne pamiątki z wakacyjnych wojaży - z pozdrowieniami - Iwona
    -
    piegucha
    2018/09/24 16:05:36
    Serce najfajniejsze! Takze dziekuje za prezenty!
    -
    damar5
    2018/09/24 17:03:05
    Świnkę sobie odgapię :) A za prezenciki jeszcze raz dziękuję są śliczne :)
    Poz.Mycha
    -
    Gość: Agnieszka, *.static.ip.netia.com.pl
    2018/09/25 14:46:54
    Słodziakowa świnka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...