czwartek, 7 marca 2019

Witam

Witam w nowym miejscu ,miejscu zupełnie mi nieznanym pod względem prowadzenia bloga :(
Błądze ,czuję sie tu niepewnie i obco :(
Niby podobnie jak na bloxie ale zupełnie inaczej :(
Pierwsza rzecz to publikowanie zdjęć ,na bloxie korzystałam z kodu html, wklejałam link i po sprawie , wklejając go tutaj  wyskakuje mi błąd tej treści :

Ta strona zawiera zasoby HTTP, które mogą powodować problemy związane z treściami o różnych ustawieniach SSL. Może to mieć wpływ na bezpieczeństwo Twojego bloga i na to, jak będzie się on wyświetlać użytkownikom korzystającym z protokołu HTTPS.

Co z tym zrobić? Albo w jaki inny sposób wklejać fotki? I co z limitami ?Proszę o kilka wskazówek o obsłudze bloggera ,z góry dziękuję i pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Mimo iż swój blog prowadzę na bloggerze to nie pomogę :( Ale może znajdzie się ktoś kto podpowie jak sobie poradzić z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy, witamy, na pewno sobie poradzisz. Ja niestety nie mam pojęcia jak było na blox, więc ciężko mi porównywać. Zdjęcia na bloggerze wstawiam z dysku, klikając ikonkę "wstaw obraz". Życzę powodzenia i wielu odwiedzających!

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety, musimy sie przeniesc. Mnie to tez sie nie podoba :( Ze zdjeciami rozgryzlam, wiec jakby co to sluze pomoca :) Powodzenia, damy rade!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze jest wklejanie zdjęć z archiwum albumów Google. Jednak można wklejać z adresu URL - wtedy wkleja się adres do zdjęcia...
    Jak coś to proszę pisać - pomogę

    Ps. Pisanie komentarzy w nowo wyskakującym oknie trochę utrudnia życie czytelnikom - może warto to przestawić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutaj jestem - zapraszam:
    https://kuferekzrozmaitosciami.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...