poniedziałek, 11 marca 2019

Zajączek

Gdy tylko na blogu Kasi zobaczyłam tego cudnego zajączka wiedziałam ,że też go musze mieć :)
Chodziłam i chodziłam po Empiku i nie mogłam znaleźć tych zestawów ,rezygnując z dalszych poszukiwań przy samym wyjściu/wejściu  dopiero je zauważyłam :)
Kupiłam dla siebie i dla mojej Myszki :)
Szybciutko go wykrzyżowałam i już cieszy moje oko :)





Dziękuje za wszystkie podpowiedzi dotyczące bloga i proszę o jeszcze :)
Katarzyno, zmieniłam opcje wyskakującego okienka ,mam nadzieję ,że teraz jest dobrze :)

7 komentarzy:

  1. O jaki cudny :) Bardzo mi się podoba :) i dziękuję ,że mi też takiego i inne kupiłaś :)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest :-)
    Nic nie chcę mówić, ale znalazłam jeszcze coś innego ;-)
    pozdrawiam w nowym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maleństwo:))
    Cornelko napisałam do Ciebie i o odpowiedź proszę.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te zajączki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo, muszę zajrzeć do Empiku i ja :-))
    Kolorowo i wesoło, bo tak właśnie ma być na wiosnę w nadchodzące Święta :-)
    Ja zrezygnowałabym z tego konturowania... Ale to rzecz upodobania :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zajączek u mnie w domu też się pojawił z kumplem kurczakiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Maj -choinka

 Po raz kolejny okrągły Pinkeep na kanwie koloru khaki z uroczymi domkami 😊                      ○○○○○○○○○○○○○ Dziękuję za poprzednie komen...