czwartek, 20 czerwca 2019

Kocik

Jak zobaczyłam tego kotka u mojej Siostrzenicy to zakochałam się w nim bez pamięci.Długo trwało zanim moja miłość została spełniona😁
I jak tylko dostałam ten zestaw i przystąpiłam do pierwszego klejenia tak ta miłość się wypaliła😔
Zestaw diamencikowy do wyklejania zakupiony na Ali ,niestety jakościowo kiepski ,więc też niestety efekty mojej pracy pozostawiają wiele do życzenia.Trudno jak już zaczęłam to muszę i skończyć ,właściwie to już mi dużo nie zostało :)

Same zobaczcie i oceńcie 🙂







To piewsza i ostatnia tego typu praca pozostanę wierna metodom ,które znam i kocham :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tym wpisem ogłaszam również przerwę wakacyjną rozpoczyna się czas na odpoczynek,spacery i pielęgnację ogródka 😁

Udanych wakacji Wszystkim życzę 🏖 🌞🌡

8 komentarzy:

  1. Ocenię jak zobaczę na żywo :)
    Z tego co widze to mi się podoba :)
    Udanych wakacji i do zobaczenia:)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu ładnie się prezentuje :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zdjeciu wyglada ciekawie-) ale fakt faktem takie wyklejanie jest dosc nuzace, wole wieksze wyzwania-) pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie to wygląda! Cudne kolory :). Na zdjęciach wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot jest rewelacyjny!
    Nie wiem jak "na żywo" ale na zdjęciach prezentuje się obłędnie :-)
    Udanego wypoczynku :-)
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ma coś w sobie, chociaż pewnie wymagało to sporo pracy! chyba najlepiej wychodzą nam prace, w których mamy najwięcej doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiciula cudna, nie bardzo widzę niedociągnięcia, ale też nie mam pojęcia co to za technika i na co zwrócić uwagę.
    Pięknego wakacyjnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego urlopu!
    Szkoda, ze kot nie spelnil oczekiwan, ale na zdjeciach wyglada calkiem fajnie, tak tajemniczo i nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -marzec

 Okrągły Pinkeep wykonany na kanwie koloru khaki,wzór z zagranicznej gazetki świątecznej 😊 ****** Dziękuję za poprzednie komentarze 😊