wtorek, 11 czerwca 2019

Szydełkowe serca .....

zawładnęły moje serce i ręce :)  Wzory udostepniają dobre dziewczyny na FB ,korzystam więc z chęcią.
Wszystkie te prace powędrowały w prezentach dla Koleżanek






Sówkę porwała moja Chrześniaczka :)



a aniołek w prezencie komunijnym



Zrobiłam też kolejne makramowe drzewko  i też nie zagościło długo w moim domu :)


Chciałam Wam jeszcze pokazać jakich rzeczy pozbywają się ludzie :(  cudownie wykonany i bardzo pracochłonny ,szydełkowy obrus stał się moją własnością i bardzo mi się podoba :)



~~~~~~~~~~~~~~~~

Dziękuję za poprzednie komentarze :)


4 komentarze:

  1. Słodkie prezenty, serca są prześliczne,

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca od serca :)
    Cudne wszystkie:)
    Makramowe drzewko też mam i jest przepiękne.
    A obrus to prawdziwy skarb,ludzie nie wiedzą co mają w domu :( gratuluję tak fajnej zdobyczy:)
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca przepięknej urody :-) widać, że z sercem wykonane :-)
    Drzewko zachwycające :-)
    Obrusu zazdroszczę, nie pozbyłabym sie go za żadne skarby :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serduszka :) Obrus bardzo ładny. Dobrze, że trafił do Ciebie. Nie każdy docenia rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...