wtorek, 22 października 2019

Maki

Dziś pokażę Wam mój urodzinowy prezent. Oryginalny zestaw Dimensions dostałam od mojej Myszki :)
Piękny jest 😍 Gdy go tylko wyciągłam to aż ręce same paliły się do pracy :)
Czystą przyjemnością było wyszywanie tego zestawu a efekt końcowy - cudowny:)
Kanwa ecru rozmiar 14ct 






Oprawiłam w złotą ramę i zielone passe ,szkoda ,że nie widać na zdjęciu prawdziwego efektu :(


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Dziękuję za poprzednie miłe komentarze .

14 komentarzy:

  1. Jest cudowny ,widziałam na żywo i wszystko ze sobą pięknie gra :)
    Ramka jest piękna ,matowe złoto to był dobry wybór:)
    Piękny obrazek wyszedł
    Poz.Mycha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspanialy prezent i jeszcze ladniejsze wykonanie ,czyli slicznosci .Z pozdrowieniami - Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się - rónież kocham maczki. Wyszły wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale prezentuje się obraz w ramce,cudowny haft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny haft, nie wszystkie wzory maków mi się podobają ten jest cudowny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór i jakie tło oryginalne!
    Ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek :) Jeszcze się nie spotkałam z takim zestawem do wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne te maki!
    W rzeczywistości muszą jeszcze bardziej zachwycać :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne maki, wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny haft:) już widać jego piękno, a na "żywo" musi wyglądać zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny haft. Nakreskowałaś się, ale efekt rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny haft i jak slyszalam bardzo szybko wyxxx :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa

Choinka -kwiecień 2024

 Wzór z jednej z świątecznych gazetek po raz kolejny w postaci Pinkeepu ale tym razem w kształcie serduszkowym                              ...